Citat:
Ursprungligen postat av
Gibblish2
Jag gick in här för några månader sen och skrev och frågade om ni ville ha skvaller för jag skulle se vilka som gick på det och självklart trodde alla på det. Ni verkar tro det värsta om denna kille då ni inte vet någonting. Han är riktigt trevlig och ni är bara ett par avundsjuka invalida eller arbetslösa missbrukare. Han vann precis ett stort pris inom youtube och han har även en av sveriges största youtube kanaler. Så självklart så sitter ni och hackar på han och drar lögner om hans liv osv för ni kommer aldrig bli så bra som han är. Jag känner killen så jag kan indikera att han är bra, fine att han gjort många dumma saker innan, men vilken kändis har inte gjort det? JB satt förfan häktad. Lämna killen ifred och inse att ni kommer aldrig bli lika bra som honom

peace
Nej. Vad du gjorde var att fråga i tråden om folk var intresserade av skvaller,
inte vad du hade för typ utav skvaller att nämna. Stor skillnad.
Vad är din definition av "värsta" om Jocke?
Om det är så att han är "riktigt trevlig", tror du fortfarande han och Jonnas föräldrar samt släkt är stolta över videoklipp som
Doodolittle nyss postade?
http://www.cliphunter.com/w/1896987/Jockibois_Porrfilm
Du nämner även "avundsjuka invalida" som en nedsättande term.
Tror du att de flesta invalida individer själva valt sitt handikapp?
Att Jocke vunnit ett obetydelsefullt pris i en obetydelsefull gala säger mycket om hur du mäter framgångar. Är Justin Bieber större än Mozart bara för att han nått stora framgångar inom musikbranchen?
Du tycker vi ska lämna killen ifred, samtidigt som Jocke själv trakasserat personer och bl a kallat de för horor.
Men först och främst skriver du ett
(fb)påstått skvaller, för att bara några timmar senare
(fb)ta tillbaks alltihopa.
Logiskt tänkande är inte riktigt din starka sida va? Men med tanke på allt du givit oss hittills, så betvivlar jag inte att du är Jockes vän, då du framstår som lika svagbegåvad som honom.