2015-05-04, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Du reggade dig i januari 2015 och skrev detta inlägg direkt.

Sedan väntar du några månader och skriver en massa skvaller.

Några timmar senare kommer detta jag-bara-skojade-inlägg. Själv gissar jag att Jockiboi fick nys om det och du nu bara försöker få oss att glömma historien.

Du har förresten ingen länk till den där filmen att bjuda på?
Haha klippet är borttaget. Har sett klippet han pratar om för några månader sen men det finns ej kvar längre. Jag tror helt klart att Jockiboi råkade se inlägget, skickade meddelande till honom och tog bort klippet.
Citera
2015-05-04, 13:00
Medlem
Jag gick in här för några månader sen och skrev och frågade om ni ville ha skvaller för jag skulle se vilka som gick på det och självklart trodde alla på det. Ni verkar tro det värsta om denna kille då ni inte vet någonting. Han är riktigt trevlig och ni är bara ett par avundsjuka invalida eller arbetslösa missbrukare. Han vann precis ett stort pris inom youtube och han har även en av sveriges största youtube kanaler. Så självklart så sitter ni och hackar på han och drar lögner om hans liv osv för ni kommer aldrig bli så bra som han är. Jag känner killen så jag kan indikera att han är bra, fine att han gjort många dumma saker innan, men vilken kändis har inte gjort det? JB satt förfan häktad. Lämna killen ifred och inse att ni kommer aldrig bli lika bra som honom peace
Citera
2015-05-04, 13:36
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibblish2
Jag gick in här för några månader sen och skrev och frågade om ni ville ha skvaller för jag skulle se vilka som gick på det och självklart trodde alla på det. Ni verkar tro det värsta om denna kille då ni inte vet någonting. Han är riktigt trevlig och ni är bara ett par avundsjuka invalida eller arbetslösa missbrukare. Han vann precis ett stort pris inom youtube och han har även en av sveriges största youtube kanaler. Så självklart så sitter ni och hackar på han och drar lögner om hans liv osv för ni kommer aldrig bli så bra som han är. Jag känner killen så jag kan indikera att han är bra, fine att han gjort många dumma saker innan, men vilken kändis har inte gjort det? JB satt förfan häktad. Lämna killen ifred och inse att ni kommer aldrig bli lika bra som honom peace

Har man en tatuering på armen där det står " jag älskar horor" är man inte normalt funtad
Citera
2015-05-04, 13:39
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Så självklart så sitter ni och hackar på han och drar lögner om hans liv osv.
Samma sak som du också har gjort, med andra ord.

(FB) Skvaller om Joakim Berg / Jockiboi
Citera
2015-05-04, 22:01
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:

Att du så här i efterhand gör ett tafatt försök att släta över ditt tidigare inlägg fungerar sådär...om jag uttrycker mig milt. Men nån träskalle lyckas du säkert lura med detta inlägg när du agerar Jockibois knähund
Citera
2015-05-04, 23:08
Medlem
Har väl säkert varit uppe tidigare i tråden men orkar inte läsa igenom hela så här kommer den igen.

http://www.cliphunter.com/w/1896987/Jockibois_Porrfilm

Citera
2015-05-05, 16:16
Medlem
Figzys avatar
Citat:

Nej. Vad du gjorde var att fråga i tråden om folk var intresserade av skvaller,
inte vad du hade för typ utav skvaller att nämna. Stor skillnad.

Vad är din definition av "värsta" om Jocke?
Om det är så att han är "riktigt trevlig", tror du fortfarande han och Jonnas föräldrar samt släkt är stolta över videoklipp som Doodolittle nyss postade?

http://www.cliphunter.com/w/1896987/Jockibois_Porrfilm

Du nämner även "avundsjuka invalida" som en nedsättande term.
Tror du att de flesta invalida individer själva valt sitt handikapp?

Att Jocke vunnit ett obetydelsefullt pris i en obetydelsefull gala säger mycket om hur du mäter framgångar. Är Justin Bieber större än Mozart bara för att han nått stora framgångar inom musikbranchen?

Du tycker vi ska lämna killen ifred, samtidigt som Jocke själv trakasserat personer och bl a kallat de för horor.

Men först och främst skriver du ett (fb)påstått skvaller, för att bara några timmar senare (fb)ta tillbaks alltihopa.

Logiskt tänkande är inte riktigt din starka sida va? Men med tanke på allt du givit oss hittills, så betvivlar jag inte att du är Jockes vän, då du framstår som lika svagbegåvad som honom.
Citera
2015-05-06, 15:37
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Han är riktigt trevlig och ni är bara ett par avundsjuka invalida eller arbetslösa missbrukare.

Är inte JB en arbetslös missbrukare. Har han någonsin haft ett jobb?
Citera
2015-05-07, 18:40
Medlem
njaexss avatar
Jävla jockiboi fy fan hade en i min gymnsaieklass som älskade honom hahaha såg honom nu för första gången fan vad ful han är o den videon där han lura sin flickvän att hon fått en bil hahahahah omg........... bäst i slutet lura henne ännu en gång hahah hon vet la fan knappt ut eller in snart.
Citera
2015-05-07, 19:24
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Han är riktigt trevlig och ni är bara ett par avundsjuka invalida eller arbetslösa missbrukare. Han vann precis ett stort pris inom youtube och han har även en av sveriges största youtube kanaler. Så självklart så sitter ni och hackar på han och drar lögner om hans liv osv för ni kommer aldrig bli så bra som han är. Jag känner killen så jag kan indikera att han är bra, fine att han gjort många dumma saker innan, men vilken kändis har inte gjort det? JB satt förfan häktad. Lämna killen ifred och inse att ni kommer aldrig bli lika bra som honom peace

Haha.. Ja, han är en riktig role model.

Tyvärr för hans del så verkar han mer eller mindre efterbliven. Han är själva definitionen av en s k loser, socialbidrag, allmän misär och självförnedrande pajaskonster. Han börjar väl bli gammal? Vad ska han försörja sig på senare i livet?
Citera
2015-05-08, 07:03
Medlem
Polares syrra blev bjuden på drinkar av drägget på spy bar när hon var nyligen fyllda 18..
Citera
2015-05-15, 16:55
Medlem
trixy2s avatar
Med tanke på att så många påstår att Jockeboi ständigt ljuger - någon som vet om "Sagan om Jockeboi" också är lögn? (4 videos där han berättar en tragisk livshistoria). Hans bakgrund skulle kunna förklara hans dysfunktionella beteende men man undrar ju om även det är påhitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in