2015-07-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Detta är dom sakerna som hänt mig nyligen.
Och detta är då organiserat mot dig? Vilka menar du ligger bakom?
Citera
2015-07-08, 21:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag kan skriva exempel vad människor skrivit till mig. "Hoppas du dör" "Har du bränt dig på frityrmaskinen på ditt jobb och förstört ansiktet än?" Folk som mobbat mig och försökt håna för att jag ska må dåligt. Allt detta finns bevis och finns vittnen som sett.
"ditt jävla luder svin" .
Snubbe som ska sätta upp kontaktannonser i mitt namn för att jävlas med mig.
Har sparat alla hans hatmail.
Folk som kalla mig hora eller slampa, kärring, helt oprovocerat på gatan.
Detta är dom sakerna som hänt mig nyligen.
En annan kille som spamma sms och förföljde mig också.
Sen mer subtila saker som att någon skrattat åt mina kläder.

När jag var yngre var det några killar som kom hem till mig med moped och körde runt utanför.

Jag har också blivit utsatt för idioter, retad/mobbad i skolan, slagen på käften på krogen av någon jag aldrig sett tidigare, rånad utomlands etc - det betyder knappast att det handlar om systematiska trakasserier i syfte att bringa mig i psykologisk obalans. Det är, tyvärr, bara livet.

Att killar kör moped runt ditt hus är troligen för att de hoppades få din uppmärksamhet - av egen erfarenhet så kan jag berätta att de flesta tonårskillar fungerar ungefär så när de är intresserade.. Samma om de som skickar sms. Mycket av detta andra du skriver låter som killar som är besvikna över att inte nått fram till dig. Har du haft förhållanden med dem som kraschat?
Om okänt folk kallar dig för hora/slampa etc helt oprovocerat på gatan låter dock minst sagt uppseendeväckande, men varför tror du det är organiserat?
Citera
2015-07-08, 21:37
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Och detta är då organiserat mot dig? Vilka menar du ligger bakom?

Ja den ena gruppen har gått ihop och haft träffar och chattar där de öppet hatat mig och skrivit skit om mig. Finns även folk som tagit print-screen därifrån som bevisar saken.
Citera
2015-07-08, 22:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har också blivit utsatt för idioter, retad/mobbad i skolan, slagen på käften på krogen av någon jag aldrig sett tidigare, rånad utomlands etc - det betyder knappast att det handlar om systematiska trakasserier i syfte att bringa mig i psykologisk obalans. Det är, tyvärr, bara livet.

Att killar kör moped runt ditt hus är troligen för att de hoppades få din uppmärksamhet - av egen erfarenhet så kan jag berätta att de flesta tonårskillar fungerar ungefär så när de är intresserade.. Samma om de som skickar sms. Mycket av detta andra du skriver låter som killar som är besvikna över att inte nått fram till dig. Har du haft förhållanden med dem som kraschat?
Om okänt folk kallar dig för hora/slampa etc helt oprovocerat på gatan låter dock minst sagt uppseendeväckande, men varför tror du det är organiserat?

Okej, så var det för mig när jag var liten men dessa stalkers som jag har nu är uppenbart till för att få mig ur spelet och är organiserade.
Jag vet inte vad för motiv. Kan bara gissa.
Det var några jag pratade eller skrev med lite bara sen hände detta. Mkt uppenbart att de inte var så att de kan ta ett nej utan att försöka förstöra ens liv.
De personerna som kallat mig saker på gatan och trakasserat mig känner troligen inte varandra utan bara varit randoms.
Den här personen: #NietzschesHorse
Är t.ex en av de som stalkar mig och hatar mig på en annan sida och har tagit den visningsbilden jag hade innan just för att jag hade den
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-07-08 kl. 22:03.
Citera
2015-07-08, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ja den ena gruppen har gått ihop och haft träffar och chattar där de öppet hatat mig och skrivit skit om mig. Finns även folk som tagit print-screen därifrån som bevisar saken.

Låter mer som att du är utsatt för vanlig mobbing.
Citera
2015-07-08, 22:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Okej, så var det för mig när jag var liten men dessa stalkers som jag har nu är uppenbart till för att få mig ur spelet och är organiserade.
Jag vet inte vad för motiv. Kan bara gissa.
Det var några jag pratade eller skrev med lite bara sen hände detta. Mkt uppenbart att de inte var så att de kan ta ett nej utan att försöka förstöra ens liv.
De personerna som kallat mig saker på gatan och trakasserat mig känner troligen inte varandra utan bara varit randoms.
Den här personen: #NietzschesHorse
Är t.ex en av de som stalkar mig och hatar mig på en annan sida och har tagit den visningsbilden jag hade innan just för att jag hade den

OK, men då finns det alltså något du kan spåra detta beteende till - någonting du sagt eller gjort (jag menar inte att du behöver sagt eller gjort något dumt, det räcker ju med att någon tolkat det negativt).
Jag får helt enkelt snarare känslan av utfrysning/mobbning (kanske en avvisad besviken kille) än till synes helt omotiverad stalking.
Du verkar ha dragit slutsatsen att de inte kan ta "ett nej". Dvs du vet vilka de är och varför.?
Citera
2015-07-08, 22:25
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Låter mer som att du är utsatt för vanlig mobbing.
Ser inte att det skulle vara något annat med gang stalking. Det är en heldel som är högt uppsatta i samhället av dem och har speciella makt-positioner.
Citera
2015-07-08, 22:26
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
OK, men då finns det alltså något du kan spåra detta beteende till - någonting du sagt eller gjort (jag menar inte att du behöver sagt eller gjort något dumt, det räcker ju med att någon tolkat det negativt).
Jag får helt enkelt snarare känslan av utfrysning/mobbning (kanske en avvisad besviken kille) än till synes helt omotiverad stalking.
Du verkar ha dragit slutsatsen att de inte kan ta "ett nej". Dvs du vet vilka de är och varför.?

Jag har inte gjort något fel utan svarat när de pratat/skrivit till mig.
Har ingen skyldighet att vara ihop med någon så fort någon är intresserad av mig. Det är tjejer som hatat också men en kille som varit drivande i det gänget. I det andra gänget är det en kvinna som varit drivande och hetsat på emot mig för andra. Den kvinnan är det nästan som hon får minnesförlust sen själv och inte vet att hon har gjort något. Växlar mellan 2 personligheter. Skitskumt.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-07-08 kl. 22:44.
Citera
2015-07-08, 23:07
Bannlyst
Pågår visst grejer i Usa https://www.youtube.com/watch?v=bgjV4TWqNJQ
Citera
2015-07-08, 23:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har inte gjort något fel utan svarat när de pratat/skrivit till mig.
Har ingen skyldighet att vara ihop med någon så fort någon är intresserad av mig. Det är tjejer som hatat också men en kille som varit drivande i det gänget. I det andra gänget är det en kvinna som varit drivande och hetsat på emot mig för andra. Den kvinnan är det nästan som hon får minnesförlust sen själv och inte vet att hon har gjort något. Växlar mellan 2 personligheter. Skitskumt.

OK, vi verkar ha vissa kommunikationsproblem här..
Jag skrev tydligt att du inte behöver ha gjort något fel, det räcker med att någon annan uppfattar det så. Det finns oändligt med exempel på folk som betett sig underligt eller bara missförstås och som därefter blir "persona non grata" t.ex. på arbetsplatser eller bland grannar. Det betyder inte att det funnits uppsåt till gang stalking.

Kan det dessutom vara så att du har svårt att förstå det sociala spelet mellan män och kvinnor? Självklart, naturligtvis och absolut är du inte skyldig att vara ihop med någon du inte är intresserad av - men självklart, naturligtvis, absolut så kommer vissa ta ett avvisande ganska dåligt och kanske vända sig mot dig. Besvikelse, avundsjuka, svartsjuka är starka krafter.
Citera
2015-07-08, 23:36
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlissken
Jag skrev tydligt att du inte behöver ha gjort något fel, det räcker med att någon annan uppfattar det så. Det finns oändligt med exempel på folk som betett sig underligt eller bara missförstås och som därefter blir "persona non grata" t.ex. på arbetsplatser eller bland grannar. Det betyder inte att det funnits uppsåt till gang stalking.

Kan det dessutom vara så att du har svårt att förstå det sociala spelet mellan män och kvinnor?
Självklart, naturligtvis och absolut är du inte skyldig att vara ihop med någon du inte är intresserad av - men självklart, naturligtvis, absolut så kommer vissa ta ett avvisande ganska dåligt och kanske vända sig mot dig. Besvikelse, avundsjuka, svartsjuka är starka krafter.
Vad är det för spel som du syftar på? Vi kanske är fler som inte förstår?

Den mobbing som 'Milford.Cubicle' blir utsatt för kan ha liknande motiv som mer typisk gangstalking. Varför blir det mer otroligt bara för att utövarna är mer diskreta. Handlar det om någon halmgubbe?
Citera
2015-07-08, 23:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:

Kan det dessutom vara så att du har svårt att förstå det sociala spelet mellan män och kvinnor? Självklart, naturligtvis och absolut är du inte skyldig att vara ihop med någon du inte är intresserad av - men självklart, naturligtvis, absolut så kommer vissa ta ett avvisande ganska dåligt och kanske vända sig mot dig. Besvikelse, avundsjuka, svartsjuka är starka krafter.

Nej jag ser vad du skriver. Men är pga detta som jag har lite svårt att inte tro att vissa saker som gang stalking kan vara på riktigt. Alltså att det är folk som är lite eller mycket utanför det sociala skiktet som man ska vara på som blir utsatta.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-07-08 kl. 23:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in