Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Jag har inte gjort något fel utan svarat när de pratat/skrivit till mig.
Har ingen skyldighet att vara ihop med någon så fort någon är intresserad av mig. Det är tjejer som hatat också men en kille som varit drivande i det gänget. I det andra gänget är det en kvinna som varit drivande och hetsat på emot mig för andra. Den kvinnan är det nästan som hon får minnesförlust sen själv och inte vet att hon har gjort något. Växlar mellan 2 personligheter. Skitskumt.
OK, vi verkar ha vissa kommunikationsproblem här..
Jag skrev tydligt att du inte behöver ha gjort något fel, det räcker med att någon annan uppfattar det så. Det finns oändligt med exempel på folk som betett sig underligt eller bara missförstås och som därefter blir "persona non grata" t.ex. på arbetsplatser eller bland grannar. Det betyder inte att det funnits uppsåt till gang stalking.
Kan det dessutom vara så att du har svårt att förstå det sociala spelet mellan män och kvinnor? Självklart, naturligtvis och absolut är du inte skyldig att vara ihop med någon du inte är intresserad av - men självklart, naturligtvis, absolut så kommer vissa ta ett avvisande ganska dåligt och kanske vända sig mot dig. Besvikelse, avundsjuka, svartsjuka är starka krafter.