2015-07-07, 19:43
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Jag tycker du borde kolla upp vad FATTA-Man jobbar med, och sen rekommenderar jag även att du läser det här inlägget. Du får givetvis tycka vad du vill, men det känns som du förminskar det faktiska problemet som existerar, men det kanske bara är hur jag uppfattar det du skriver.

Anledningen till att du uppfattar det som att jag förminskar problemet är för att jag uppfattar det som att ni förstorar det.

Sen vem som har rätt vet jag inte. Men jag känner som sagt inte igen mig i er verklighetsbeskrvning. Kanske under nån period i 13års åldern eller däromkring att man var dum med grabbgänget som eggade varandra.
Senast redigerad av Bbobi 2015-07-07 kl. 19:46.
Citera
2015-07-07, 19:48
Medlem
nousernameneededs avatar
! Är ju rena guldgruvan och läsa alla dessa svar från kvinnor!

Av Je*ny Trol*et Se*in

Citat:
Ja jag tycker också att samtycke borde förbjudas, för jag vill så gärna slå honom i ansiktet! Men det ger han väl inte samtycke till!

Tror snubben var aningen oseriös i den konversationen! men jag kan ha fel

Haha en del snubbar är ju fan så efterblivna så man skrattar ju åt dem
Senast redigerad av nousernameneeded 2015-07-07 kl. 19:52.
Citera
2015-07-07, 19:59
Medlem
Norpheuss avatar
Har gått igenom inläggen och tycker att det är sådana motbjudande saker som skrivs på bilderna att gruppen är försvarbar. Det är den unga generations haveri vi ser.
Citera
2015-07-07, 20:03
Medlem
Dynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Har gått igenom inläggen och tycker att det är sådana motbjudande saker som skrivs på bilderna att gruppen är försvarbar. Det är den unga generations haveri vi ser.
Ja det är typ vita, kränkta män fast betydligt mer befogat. Vilka jävla idioter det finns alltså.
Citera
2015-07-07, 20:21
Medlem
CommonSenses avatar
Mycke dom la ut va ju inte ens hat eller sexistiskt alls
Citera
2015-07-07, 20:43
Medlem
hippykillers avatar
Vissa av dessa kommentarer är ganska roliga, men många är riktigt riktigt skrämmande läsning.
Det vore ju synd om deras mammor blev behandlade på samma vis som dom behandlar tjejer.
Citera
2015-07-07, 21:15
Medlem
Langnasas avatar
Tippar på att mycket av det där är hitte-på från feminizter, dvs man skapar en profil och sen skriver man en massa skit som man tycker "snubbar" borde säga, så de kan hata vidare..
Citera
2015-07-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Mycke dom la ut va ju inte ens hat eller sexistiskt alls

Fast om du läser igenom inläggen så är en hel det just detta, framförallt hoten om våld/sexuellt våld.

Jag tycker gruppen är helt försvarbar om man läser igenom en del av inläggen. Framförallt till så unga tjejer som 17 år där medelåldersmän gamla nog att vara deras fäder skriver motbjudande, fruktansvärda saker.

Det är precis som någon skrev tidigare här en ung generations totala haveri, inte konstigt att folk har problem att träffas när detta pågår. Vi måste våga prata om varför en hel del män våldtar/hotar/drömmer om att våldta i så stor utsträckning.

Jag säger det här som man, men framförallt som en storebror till en lillasyster som blev våldtagen när hon var endast 16 år av en 10 år äldre snubbe med just den här attityden.

Försvarar vi ett sånt här beteende försvarar vi honom.
Citera
2015-07-07, 21:35
Medlem
KuKluxKlans avatar
Roligt att reglerna förbjuder rasism - när de flesta som skriver är smutsiga MENA-män.
Helt underbart att skiten kommer tillbaka på alla äckliga feminister som alltid arbetat för att Sverige ska smutsas ner till max.
Citera
2015-07-07, 21:37
Medlem
Får man outa här? Tänkte outa tjejen som skickat in dumpen med blattarna. Säger inte att de som killarna gjort inte är dåligt, men de förtjänar inte den skit de fått, och det är uppenbart att hela bakgrunden/kontexten inte har kommit fram 100%. Det är helt uppenbart att killarna rå humor, och hur fel man än tycker att detta är så gör det dem inte till våldtäktsmän på riktigt vilket många verkar tro. Finns sjukt många värre killar redan öppet på facebook vars liv man kunde förstöra istället för dessa.

Är det lagligt att outa överhuvudtaget? Spelar det roll om tjejerna vill hållas anonyma? Ska man använda sånahär * tecken när man outar även i detta forum? Eller borde jag göra det i någon annan forumdel, kommer det raderas här?
Senast redigerad av bunch 2015-07-07 kl. 21:40.
Citera
2015-07-07, 21:38
Medlem
Run3s avatar
Vilka fighters! You go girls! Det är så inspirerande att se dem slåss mot patriarkatet!

Kan inte påstå att jag bryr mig speciellt mycket. Det är mest bara pinsamt med dessa Facebook-aktioner och hur folk tror att det gör skillnad att göra folk "medvetna."
Citera
2015-07-07, 21:45
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Ja det är typ vita, kränkta män fast betydligt mer befogat. Vilka jävla idioter det finns alltså.

Måste hålla med, killarna som hängs ut verkar ju helt efterblivna, ett steg från att begå överfallsvåldtäkt. Nej annat var det med VKM som typ hängde ut folk pga. (ofta klumpiga, givetvis) politiska uttalanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in