2015-07-07, 13:27
Medlem
Hahahha det är ju bara invadrare dom hänger ut!! är dom så blinda att dom inte ser trenden?
Citera
2015-07-07, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Jag är lite ambivalent till det här. Samtidigt som jag tycker att det ena inte rättfärdigar det andra, finns det en hel del grova påhopp som idioterna lika gärna kan få stå för - även offentligt. Dessvärre fanns det flera som blev uthängda utan att de ens förtjänade det de minsta.

I sådana fall spelar det ju ingen roll att de blev uthängda.
Citera
2015-07-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeetsonChairs
Hahahha det är ju bara invadrare dom hänger ut!! är dom så blinda att dom inte ser trenden?

Nej, det är det inte.
Citera
2015-07-07, 13:32
Medlem
hamnar diskussionen på flashback går den över till näthat mot araber... oväntat grabbar...
Citera
2015-07-07, 13:38
Medlem
pelle49s avatar
Såsom varande en till åldern något mognare man än de som citeras på aktuell Facebooksida, så kan jag förstå att många tjejer blir trötta på pojkar i åldern 15-30, speciellt första eller andra generationens invandrare. De har fått en förhållandevis låg tilldelning av Vår Herre avseende stil, empati och begåvning. Deras sätt att uttrycka sig i ord motsvaras hos deras kusiner babianerna mer av oartikulerade ljud och grymtningar.
Att pojkarna visas upp med namn och bild är nog bra.
Citera
2015-07-07, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Mja, alla som följer "Snubbarna" är inte direkt filosofer. Jag litar iaf inte på att pöbeln kan skilja på vad som är rimliga uthängningar och inte.

Annars håller jag med er som tycker att det är rätt att svinigt beteende på nätet äntligen får lite konsekvenser, så länge det inte rör sig om fåniga men oskyldiga raggningsförsök som blandas ihop med grova hot inför en frenetisk publik med nymoralistiska åsikter och konfirmeringsbias.
Citera
2015-07-07, 13:57
Medlem
remixutoheavens avatar
Hade tråkigt på jobbet och gav mig in i internetdjungeln, fann av ren nyfikenhet twitterkontot "snubbarna". Måste säga att jag aldrig brukar ta åt mig saker men detta var bara rent utsagt avskyvärt. Hur i hela fridens namn kan man få för sig att skriva sånt till kvinnor?

Man häpnar för fan, detta är fan vidrigt, nästintill skäms för att vara man. Tycka vad man vill men detta är inte okej någonstans överhuvudtaget.
Citera
2015-07-07, 13:58
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash
Mja, alla som följer "Snubbarna" är inte direkt filosofer. Jag litar iaf inte på att pöbeln kan skilja på vad som är rimliga uthängningar och inte.

Annars håller jag med er som tycker att det är rätt att svinigt beteende på nätet äntligen får lite konsekvenser, så länge det inte rör sig om fåniga men oskyldiga raggningsförsök som blandas ihop med grova hot inför en frenetisk publik med nymoralistiska åsikter och konfirmeringsbias.
Fast, "Oskyldiga raggningsförsök" finner många tjejer väldigt motbjudande och osmakliga. Det är del i den struktur där tjejer bara är några sexdockor som man kan förföra på de mest klichémässiga sätten.

De som sluta vara så socialt korkade. Problemet är att det oftast växer fram ett hat om tjejer nekar till de inviter som är inkluderade i dessa "oskyldiga raggningsförsök".

Jag kanske har missförstått det du säger dock.
Citera
2015-07-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash

Men som sagt, om det inte är något att hängas ut för så spelar det ju ingen roll.

Eller hur tänker du?
Citera
2015-07-07, 14:16
Medlem
Citat:
Men som sagt, om det inte är något att hängas ut för så spelar det ju ingen roll.

Eller hur tänker du?
Så det är problemfritt om någon som egentligen inte förtjänar att hängas ut, blir uthängd och förlöjligad av en arg mobb på internet?
Citera
2015-07-07, 14:31
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:

Det spelar en stor roll att män jag inte tycker förtjänar att bli uthängda blir uthängda bara för att män som förtjänar att bli uthängda blir uthängda. Jag anser att det är det som gör att jag inte stöttar projektet.
Citera
2015-07-07, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopisk.illusion
Så det är problemfritt om någon som egentligen inte förtjänar att hängas ut, blir uthängd och förlöjligad av en arg mobb på internet?

Förklara vad problemet är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in