2015-07-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Tvärtom så visar den här gruppen att det finns en massa män som har en total vidrig kvinnosyn och att feminism absolut behövs.

Feminism > kvinnohat. Är du så pass ointelligent att du inte förstår detta enkla samband?
Citera
2015-07-06, 23:11
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Feminism > kvinnohat. Är du så pass ointelligent att du inte förstår detta enkla samband?

Nej, antifeminism är däremot lika med kvinnohat.
Citera
2015-07-06, 23:18
Medlem
Quaser4.s avatar
Alla män är svin för att några rötägg skriver så där.

Bevisar väl att alla kvinnor är prostituerade eftersom dom prostituerade jag sett är kvinnor?
Citera
2015-07-06, 23:24
Medlem
Citat:
Om jag vore kvinna och fick en massa meddelanden av denna typen så skulle jag trolla skiten ur killarna och bestämma möte i Boden om de bor i södra Sverige och lova guld och gröna skogar om de dyker upp och bara njuta av härdsmältorna.

Den dagen då ni inte får en kukbild är det dags att börja bli oroliga.

Om ni kvinnor inte klarar av nätet så har ni heller inget där att göra.

Om man inte klarar av facebooksidan Snubbarna så har man inget på nätet att göra. Så vad klagar du över?
Citera
2015-07-06, 23:27
Medlem
Citat:

Antifeminism är enbart ett resultat av feminism.
Citera
2015-07-06, 23:29
Medlem
envokes avatar
Citat:

Man behöver inte vara anti för att man är kritisk. Är antifeminism att inte svälja allt som kräks ut i feminismens anda? Isåfall är jag antifeminist.
Citera
2015-07-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molilla
Om man inte klarar av facebooksidan Snubbarna så har man inget på nätet att göra. Så vad klagar du över?

Var har jag skrivit att jag inte klarar av sidan? Jag kan medvetet välja att inte gå in på sidan med mest bittra kvinnor på internet om jag vill.

Du kan välja att inte ladda upp en kukbild på samma sida av samma anledning. Du kan även välja att inte vara med på siter där det skickas en massa kukbilder men vad vet jag? Det är kul att gnälla och framförallt svenskt.
Citera
2015-07-06, 23:41
Medlem
Citat:
Var har jag skrivit att jag inte klarar av sidan? Jag kan medvetet välja att inte gå in på sidan med mest bittra kvinnor på internet om jag vill.

Du kan välja att inte ladda upp en kukbild på samma sida av samma anledning. Du kan även välja att inte vara med på siter där det skickas en massa kukbilder men vad vet jag? Det är kul att gnälla och framförallt svenskt.

Var har jag sagt att du har skrivit att du inte klarar av sidan?

Visst kan väl en tjej välja det men hon kan också välja att lägga ut den så andra får ta del av härligheterna också. var är det för fel med det?

Du kan ju välja att inte skicka bilder på kuken. Du kan ju välja att skicka en bild på din näsa i stället. Men det är kanske kul att gnälla, inte vet jag. Hur svårt är det att inte skicka en kukbild? Om du får rangordna det från 1 - 10?
Citera
2015-07-06, 23:43
Medlem
Citat:
Nej, han förtjänar inte att hängas ut. Hade jag varit honom så hade jag polisanmält siten eller anlitat en advokat.

Varför då? Är det där något att skämmas över?
Citera
2015-07-06, 23:48
Medlem
Citat:

Man kan välja att inte skicka kukbilder på sidor om man inte vill att de ska visas på internet av de som får bilderna men vad vet jag? Det kanske är kul att gnälla och framför allt manligt.
Citera
2015-07-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Hur mår du?

hur mår du sjläv? varför existerar det ens ett feministforum när flashback i sig är feministiskt.
Citera
2015-07-06, 23:53
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
vet itne ens vad grym betyder. grym kan va bra och dåligt vet du. mvh.

fundera på i vilket sammanhang det är skrivet..... jo. det är skrivet på t.ex "badoo". på badoo kan man köpa "superpowers" bland annat. att ta ett sånt hot på allvar är ungefär som att ta en 4 årings hot på allvar.

det kallas annars för "tomma hot". jag har själv blivit utsatt för det på t.ex badoo och det barnsliga kontextet är just anledningen till varför jag inte springer till polisen och anmäler det eller grinar på facebook om det.

jag tror tjejer tar det ungefär lika allvarligt som ifall den här killen kom fram och sa "jag ska kkidnappa dey!!" på stan:

http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/99/17/73b8ff84000de21a5fd90ac5f8ad5938.jpg

Det handlar ju inte om allvaret, herregud är ni pojkar så dumma? Det handlar ju om sättet man ser på kvinnor. Du får nog läsa lite mer i kommentarerna under bilderna på sidan. Jag tänker inte starta en diskussion om det här. Tycker sidan är grym, som i sjukt jävla bra. Over and out!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in