2015-07-06, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Har knappt gått o köra i helgen..för varmt!

Ni som snackar om att folk hälsar o sådant, Kör man supermotard är det väldigt sällan folk hälsar, De kanske tror man är moped eller nått. Eller så kanske det är sura skåningar!

Krockade nästan med en duva idag, Lutade mig bak som dem gör i matrix filmen.. Trodde fan jag skulle få på fan men klarade mig precis!

För varmt? Shorts o T-shirt , ryggplatta o hjälm, vad mer behöver du ha på dig?
Citera
2015-07-06, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
Tog mitt hojkort idag. Fan vad skönt de känns! Nu kan man äntligen få åka lagligt på vägarna...

får man fråga vad totalkostnad blev samt hur många lektioner? Polaren har kört 7 lektioner, läraren tyckte han körde klockrent sen blev han kuggad. Han var så jävla förbannad, känns lite som att man måste få rätt idiot från Trafikverket?
Citera
2015-07-12, 10:38
Bannlyst
riktigt sliten i kroppen i dag blev rejält många mil i går ........... mycket nöjd !
Citera
2015-07-12, 21:52
Blev inte mycket till säsong för min del. Kuggade uppkörningen och nästa försök är 25:e augusti.
Citera
2015-07-15, 18:32
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBerry
får man fråga vad totalkostnad blev samt hur många lektioner? Polaren har kört 7 lektioner, läraren tyckte han körde klockrent sen blev han kuggad. Han var så jävla förbannad, känns lite som att man måste få rätt idiot från Trafikverket?
Jag vet inte totalkostnaden men fick ta mycket onödiga lektioner som inte behövdes. Sedan ville trafikskolan suga ut pengar från en, vilket märktes i slutet. Jag var klar enligt mig långt innan jag fick köra upp. Men de extralektionerna gör inget nu i efterhand när man har kortet.
Citera
2015-07-15, 18:38
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Blev inte mycket till säsong för min del. Kuggade uppkörningen och nästa försök är 25:e augusti.
Vad gick fel?
Citera
2015-07-15, 21:30
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
Vad gick fel?

Petade omkull en kon 2 gånger på högfartsbanan. Råkade sätta ner foten en gång på krypkörningen också. Tror det hade kunnat gå dock om jag inte schabblat bort högfarten.
Citera
2015-07-17, 21:57
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Ett hett tips är att kolla efter avbokade tider varje morgon runt 0700.
Då dyker gårdagens avbokningar upp som lediga tider!
Jag satt som en hök och spanade och fick tag i en tid nästa dag.

Lycka till
Citera
2015-07-22, 06:49
Bannlyst
det blev en riktig dålig sporthoj sommar i år tyvärr med detta väder 650 mil hitills bara , suck !!!! ...........
Citera
2015-07-22, 17:53
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMv
King! Grattis!
Antar att du varit ute och kört som en dåre nu när vädret är bra?

ah yes, varje helg får radtrean gå varm. Har haft ganska tur med vädret än så länge
Ska ta en tur ner till skåne och upp genom danmark till skagen om 2 veckor.
Väskor, go pro och nytt ställ beställt på ebay! Hade det inte varit snö halva året så hade jag sålt bilen och gått all in på hojlivet, jag kommer på mig själv hela tiden att skratta till lite då och då för att det är så jävla gött att susa fram
Citera
2015-07-25, 05:23
Bannlyst
21 mil hojåkning blev det i går , lite gladare nu ......... få se vad det blir för väder i dag också ? .........
Citera
2015-07-26, 10:39
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
21 mil hojåkning blev det i går , lite gladare nu ......... få se vad det blir för väder i dag också ? .........

Vart i Sverige åkte du?
Körde 43 mil med sambon igår, till funbike i västerås för att spana in en fz8n -11. Tyvärr var den för sliten och såg rikligt använd ut för att vara såpass ny. Vi vände hemåt lite besvikna och fick köra i hällregn de sista 15 milen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in