2015-07-05, 22:57
Medlem
dANiis avatar
Citat:
That place around Arlöv is known for its criminal activity, the police have had “span” there for a while against 2 store owners..

Vilka är det, Team Livs? och den på hörnan? gamla kinesen?

Citat:
http://www.broadleak.com/2015/07/05/man-shot-dead-in-arlov/
Citera
2015-07-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterellersir
Och hur vet vi att detta är GM?
Verkar vara en iskall figur.

Man kan nog utesluta att den personen kan springa med tanke på op. Men sen kan förvisso psykfall göra rätt mycket sjuka grejer trots smärta. Det förutsätter dock att man inte har konsekvenstänk och förmodligen är påtänd också.
Citera
2015-07-05, 23:32
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Frilagd omslagsbild från en av MGMs Facebook

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152168349767563&set=a.10151013200 522563.402829.625012562&type=1

Han ser ju rätt klen ut och når knappt ner till marken på sin riskokare.
Citera
2015-07-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimaspy
Tycka synd om alla inblandade?
Om jag ska berätta vad jag personligen känner för gärningsmannen så hoppas jag att han får lida. Mycket.

Men det är att tala och handla i affekt, vilket jag länge övat in att så ska det inte vara.

Jag gör inte skillnad på svenskar och invandrare; bara sunt folk och idioter.

Du verkar veta vem GM är. Skulle du inte kunna bekräfta om det är mannen på motorcykel som utfört detta?
Citera
2015-07-06, 00:05
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterellersir
Du verkar veta vem GM är. Skulle du inte kunna bekräfta om det är mannen på motorcykel som utfört detta?

Jag kan inte bekräfta någonting, men enligt mina vänner så rör det sig om det.

Enligt de uppgifter jag fått så handlar det om att GMs företag kursat och han är då skyldig banken runt en miljon. Han skulle då ha krävt pengar av en annan kille han haft något otalt med tidigare, men offret ställde sig emellan dem. 6 skott totalt, varav 4 träffade.
Citera
2015-07-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalgaard
Enligt "gatan" ska den andra GM, som även var den som sköt, heta Emil. Har tyvärr inget efternamn i dagsläget.

Kan det vara Espebo?
Citera
2015-07-06, 00:20
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacola
Ser ingen som skämtar om hans dö. Sen var han ju inte någon SDare som du tycks tro.
Han kände ju många invandrare . så du är jävligt fel ut nu.. ller

Men att få något vettig ur någon som hyllar Himmler o runkar till Hitler filmer o köper Kina mat.

Tror nog du får go om särvux

Mycket pekar på att BO var SD:are då han har valt att gilla Sverigedemokraterna på facebook.

Citera
2015-07-06, 00:22
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Jag kan inte bekräfta någonting, men enligt mina vänner så rör det sig om det.

Enligt de uppgifter jag fått så handlar det om att GMs företag kursat och han är då skyldig banken runt en miljon. Han skulle då ha krävt pengar av en annan kille han haft något otalt med tidigare, men offret ställde sig emellan dem. 6 skott totalt, varav 4 träffade.

Ställde sig offret sig *medvetet* mellan GM och den, som GM krävde pengar av? Eller råkade offret komma i skottlinjen?
Citera
2015-07-06, 00:23
Medlem
Vi har alltså en kille som hellre dödar och smutsar ner sitt samvete i resten av sitt liv, istället för att fejsa sin skuld och sitt misslyckande hos kronkalle... Att han ens fick en f-skattesedel i sin hand asså... Jag lider med BOs familj och vänner. Godnatt!
Citera
2015-07-06, 00:30
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Mycket pekar på att BO var SD:are då han har valt att gilla Sverigedemokraterna på facebook.

Se följande:

Citat:
Jag kände offret personligen, och jag sitter dessutom med i kommunfullmäktige för SD där jag bor. Så jag tänkte bara rätta till lite frågetecken.
[...]
Han var aldrig aktiv inom SD, jag tvivlar ens på att han röstade på SD. Jag gissar på att han gillade saker på FB mest för att han såg att jag hade gillat det. Har aldrig snackat politik med honom överhuvudtaget, det närmaste var att han skojade om att Jimmie är rasist och dylikt.
Han hade många vänner med invandrarbakgrund, och allmänt omtyckt av alla människor han träffade.

Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Ställde sig offret sig *medvetet* mellan GM och den, som GM krävde pengar av? Eller råkade offret komma i skottlinjen?

Ja, medvetet. Han skyddade sin vän.
Citera
2015-07-06, 00:41
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Citat:

Ja, medvetet. Han skyddade sin vän.

"6 skott totalt, varav 4 träffade" mot någon, som GM inte hade ngt otalt med?! Vet du något om GM?
Citera
2015-07-06, 00:53
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
"6 skott totalt, varav 4 träffade" mot någon, som GM inte hade ngt otalt med?! Vet du något om GM?

Inte mer än det jag skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in