Citat:
Ursprungligen postat av
GetStitches
Nu ska vi försöka lista ut vad bråket handlade om. Och om GM och BO har haft tidigare kontakt? Gammalt bråk? Vad är GM för typ av person? Någon som känner han? Umgås han i skumma kretsar? Någon som hört av någon som känner någon som känner någon som känner BO / GM ? Någon som vet något konstruktivt som kan leda oss framåt?
Citat:
Ursprungligen postat av
misterellersir
Jag håller med. Nu fokuserar vi inte på BO. Jag tycker vi skrapar fram namnen på GM. Vi kan ju bara döma av ett utseende och några likes på fejjan.. Kom igen nu förfan. Lider med er.
Imed att jag kände offret personligen så ville jag i mitt initiala inlägg rätta den missvisande bilden av honom.
Skumma kretsar? Om du syftar på att han åkte bil en gång med gägnmedlemmar höga på kokain en gång, så ja, det kan man säga. Men han var omtyckt av alla, jag har aldrig uppfattat att han varit i en riskzon.
Jag är mer intresserad av förhållandet mellan honom och gärningsmannen, för honom kan jag inte minnas att jag någonsin sett förr. Det är av den anledningen som jag bemödar mig att skriva här överhuvudtaget.