2015-07-04, 18:42
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empexi
Har känt till detta konto en tid via Twitter, det verkar vara samma upphovs"hens" bakom Fb-sidan. Vill tyvärr inte besöka sidan så ofta då den ger mig illamående av alla dessa degenererade subbor, men sidornas syfte är helt klart att späda på det skadliga manshatet i samhället, något som av någon anledning är så typiskt just för Sverige, där allt onormalt är normalt och allt normalt är onormalt. I normala länder skulle näthatet inte tas på så stort allvar, det är mera ett "jaha" och en blockering, men i Sverige ska det tas skärmdumpar av inläggen, offerkoftor dras på, och sedan väntar feministisk "pepp" och stöd via dessa sidor: "Usch lilla vän, hemskt hat du får utstå, men män är svin, bry dig inte om dem kära syster." Jag kan lova er att många av de kvinnor som blir hatade där förtjänar det, Kakan Hermansson till exempel.

Det positiva med kontot är att jag får en bättre bild över manshatarna i Sverige och deras kontakter till F! och andra partier.

BONUS: Som en direkt motsats till detta hatkonto hittar vi https://twitter.com/femhatcirkeln , där feministers dagliga manshat och hyckleri belyses. Då feminister alltid är offer blir de självklart kränkta då de eller någon av deras "systrar" blir uthängda i denna grupp, men då män enligt dem är lägrestående varelser förtjänar dessa såklart att bli uthängda på feministkontrollerade sidor. Kvinnohat skadar alltid, manshat gör aldrig det, är den feministiska logiken dessa satans kreatur använder sig av.

Tvärtom så visar den här gruppen att det finns en massa män som har en total vidrig kvinnosyn och att feminism absolut behövs.
Citera
2015-07-04, 19:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Och mitt hat sparar jag till människor som uttrycker dåliga saker i verkligheten, inte när det skett i affekt på lekplatsen internet.

1. Det ena behöver inte utesluta det andra.

2. Uttrycker man sig på sådant sätt som exemplifieras i "snubbarna", och skyller på "affekt", så är man i akut behov av samtalsstöd med professionell terapeut.
Det är något djupt stört över dessa individer, några ursäkter finns ej om än förklaringar.
Citera
2015-07-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Tvärtom så visar den här gruppen att det finns en massa män som har en total vidrig kvinnosyn och att feminism absolut behövs.

Hur ska feminismen åtgärda denna vidriga kvinnosyn?

Visst många kanske säger att det beror på internet, men jag tror inte denna kvinnosyn var så utbredd bland unga killar för några decennier sedan.
Citera
2015-07-04, 19:38
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarna
Hur ska feminismen åtgärda denna vidriga kvinnosyn?

Det kan dem inte. Även feministmorsor uppfostrar idioter.
Det räcker med ett alert rättsverktyg.
Citera
2015-07-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Snubbarna som blir uthängda i "Snubbarna" förtjänar det mer än väl dvs så länge de inte blivit tvingade att skriva dessa efterblivna poster.

Mina sympatier sparar jag till människor som kan uttrycka sig och hantera språket.

Håller med att dessa killar förtjänar det.
Dock lite lustigt att dessa uthängningar ses som okej i dagens Sverige samtidigt som uthängning av dömda pedofiler skapar stor moralisk indignation hos PK-eliten.
Citera
2015-07-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
1. Det ena behöver inte utesluta det andra.

2. Uttrycker man sig på sådant sätt som exemplifieras i "snubbarna", och skyller på "affekt", så är man i akut behov av samtalsstöd med professionell terapeut.
Det är något djupt stört över dessa individer, några ursäkter finns ej om än förklaringar.
Jag ser det i ett större perspektiv än så som sagt. Man uttrycker sig mer kärnfullt på nätet såklart i och med att det inte är på riktigt. Istället för att säga "fan vad dumt hon säger" så skriver man "Vilken dumhora, hon verkar inte fatta nåt alls". Ord är vind, som man säger i Westeros. Är man så plågad vad som skrivs på nätet är det bara att strunta i att hänga på de sidor där folk skriver elaka saker om en. Det är ju inte så att nån hotar en i verkligheten bara för man skriver något upprört, det är pixlar på en skärm för fan.
Citera
2015-07-04, 19:48
Medlem
Citat:
Jag ser det i ett större perspektiv än så som sagt. Man uttrycker sig mer kärnfullt på nätet såklart i och med att det inte är på riktigt. Istället för att säga "fan vad dumt hon säger" så skriver man "Vilken dumhora, hon verkar inte fatta nåt alls". Ord är vind, som man säger i Westeros. Är man så plågad vad som skrivs på nätet är det bara att strunta i att hänga på de sidor där folk skriver elaka saker om en. Det är ju inte så att nån hotar en i verkligheten bara för man skriver något upprört, det är pixlar på en skärm för fan.

I sådana fall borde inte facebooksidan störa någon. Det är bara pixlar.
Citera
2015-07-04, 19:50
Medlem
Empexis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Absolut, in med mera manshat och -förtryck! Sverige kan aldrig få tillräckligt av sånt!
Tänk om feministerna skulle föregå med gott exempel och inte hänga ut folk som skriver dumma saker. Och nej, sånt här har inte blivit vanligare med åren- det är feministerna som blivit känsligare. Överallt ska nätet dammsugas efter kvinnohat, -förtryck och sexism. Bara det faktum att feminister lägger så jävla mycket tid på det här bevisar hur "vettigt" de använder sin fritid och att de hellre slåss för problem som drabbar dem själva än kvinnor i t.ex. Afganistan. Utsätts jag för "näthat" skrattar jag, blockar hatkontot och fortsätter leva. Sätter inte med en jävla offerkofta och tycker synd om mig själv, men detta är ju grundstenen i den svenska statsfeminismen, så självklart kommer den feministrosa offerkoftan aldrig att försvinna från dessa feministers kroppar.

Förresten verkar "snubbarna" endast hänga ut vita män med svenska namn. Jag undrar om de inte med flit censurerar det som invandrare skriver för att inte öka på "rasismen".
Citera
2015-07-04, 19:57
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Håller med att dessa killar förtjänar det.
Dock lite lustigt att dessa uthängningar ses som okej i dagens Sverige samtidigt som uthängning av dömda pedofiler skapar stor moralisk indignation hos PK-eliten.

Ja, taskig moralkompass och dubbelmoral är ett utbrett problem.
Citera
2015-07-04, 20:00
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Bristande fostran, respekt och impulskontroll ger inte utrymme för att i något forum bete sig som en idiot.
Lägre krav än så kommer jag aldrig ha på mina medmänniskor.
Senast redigerad av Lava 2015-07-04 kl. 20:34.
Citera
2015-07-04, 20:00
Medlem
Citat:
I sådana fall borde inte facebooksidan störa någon. Det är bara pixlar.
Precis, jag är ju inte direkt jättestörd över den heller. Men om man använder en typ av media och får svar i samma form får man väl tåla det.
Citera
2015-07-04, 21:11
Medlem
-vaas-s avatar
Utmåla det manliga könet som svinigt och luststyrt som ett sätt att slippa se sitt inre djur och befatta sig med brist på självkontroll.

Allt för att förvrida verkligheten för att förebygga och undvika negativa känslor från påminnande om sina egna brister.

Det var jävligt nytt, väldigt ovanligt fenomen i Sverige med. Inte som att det är exakt det vi matats med sedan på början på 90-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in