Är det pengar till mat och hyra du tänker låna av din pojkvän eller är det till något annat?
Ni kanske kan komma överens om att du gör saker hemma typ städar och fixar eller något på dagarna om du inte är på arbetsförmedlingen eller dylikt mot att du får äta om han handlar mat.
Du kanske förstår vad jag menar och har en bättre liknande idé
Försök att inte låna om det går och ta en bit av det du får av arbetsförmedlingen för att hjälpa till med hyran typ.
Många tjejer köper kläder för att känna sig som att man "blivit snygg" eller vad man ska säga.
I typ stort sett alla fall så är ju redan tjejen "snygg" så det behövdes inget från början
Bry dig inte om vad andra tycker så du kan strunta i att köpa nya kläder för att få blickar osv.
Du är säkert redan snygg och behöver inte andras bekräftelse
Kom ihåg att om du får motgångar via någon myndighet eller dylikt så ta inte bara ett nej som ställer till det för dig utan förklara för dem vad som det innebär av det nej som du då fått.
Förklara att det blir värre för dig då och fråga om det verkligen stämmer som de menar.
Många blir bara tysta och går hem och deppar och de kanske har missförstått något besked av någon myndighet. Gör inte misstaget att bli tyst och direkt acceptera beskedet bara.
Var dock vänlig så ökar dina chanser att få hjälp.
Ser att du skrivit lite om att du vill höra våra erfarenheter från samma situation så jag kan dela med mig av en av mina
Jag själv sov i bilen ett tag och sökte jobb samtidigt.
Jag sökte till ett telefonförsäljarjobb och fick det jobbet. Vi hade grundlön som var ok för det jobbet och bara jobb på dagtid.
Jag minns att jag var i bilen och telefonen ringde och de sa att jag fick komma på intervju.
Då gick jag dit och pratade med dom lite om vem jag var och vad jag var för person och vad jag tyckte om och var bra på och att jag ville ha jobbet
På sådana jobb har man bra chans att få jobbet om man försöker vara lite trevlig och tillmötesgående så de ser att man kan ha en chans att passa in och ha inställningen att klara av det.
Oftast är det inga andra kvalifikationer som krävs för sådana jobb.
Innan så var det en jobbig känsla måste jag säga. Att liksom inte veta vad som skulle hända här näst. På något vis så försökte jag se positivt och inte ge upp och jag hade hoppet uppe varje dag.
Lösningen för mig blev att sedan dra ner på alla kostnader.
Jag har inga prenumerationer eller medlemskap i någonting, har sagt upp internetuppkoppling och kör på Wifog som är gratis 3g uppkoppling.
Äter aldrig ute. Handlar bara på Willys som är billigast just där jag bor.
Köper aldrig godis eller läsk. Går aldrig ut och super utan köper billig öl på bolaget om jag vill ha en öl eller två hemma
Det är en viss livsstil och många som slösar kan aldrig tänka sig att leva som jag gör men det spelar mig ingen roll

jag känner mig mer fri nu och jag vet att de inte är fria så jag känner inget behov av att de skall hålla med mig

de är ju inte som mig... och kanske snart dig