Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Jag förstår inte vad du vill ha svar på. Om hon gick till ladan/spritfabriken så var det inte folktomt. Hon blev ju mördad.
Du säger att om hon gick till ladan så blev hon mördad där, för där var inte folktomt?
Den informationen kan bara en gärningsman inneha samt utredningstekniker, utredare för grova brott samt åklagare under förutsättning att de kunnat fastställa mordplatsen.
Vad jag vet så har ingen dylik information nått varken flashen eller media.
LH skulle ju även kunnat ha gått till spritfabriken, råkat träffa på den "enda" bonden som har tillgång dit, uträttat sina behov och på vägen tillbaka stött på sin baneman längs vägkanten och av okänd orsak slått följe till baksidan intill moped.
Vad jag vill ha svar på från dig är väl uppenbart? För tredje gången då..
1. Var inte broder A och broder B lediga under söndagen?
2. Eftersom området på motsatt sida av cafe' ofta ser ödsligt och folktomt ut även de veckodagar som båda bröderna arbetar där, vad kan det gissningsvis bero på att det inte såg folktomt ut den här söndagkvällen när det de facto borde vara folktomt där?
3. Om det såg folktomt ut, tror du en ordinär människa som är nödig ger sig ut på random upptäcksfärd med förhoppningen att en gammal lada ska erbjuda vad man söker, eller en igenbommad fabrik - dessutom på vischan?
När det alltså finns en bebodd villa alldeles runt knuten på cafe'et. När det fnns ännu fler bebodda ställen lite längre bort osv. Det låter i mina öron rent ut sagt stolligt och vad som hittills kommit fram var LH resvan och inte särskilt stollig.