2015-06-30, 23:57
Medlem
goofers avatar
[quote=farblind|53877393]Bo är enl säker källa L*ll* ... *=o fr*tz .... *=i . Mgm är väl inte helt frisk enl utsago ?[/QUOTE]

Utveckla gärna det om ej helt frisk mgm.

L*ll* verkar ju vara en helt vanlig tjej som kommit i fel sällskap.

Jag misstror inte dina uppgifter men jag tycker det tidigare föreslagna BO passade bättre in i bilden bland kriminella homotyper.

Är MGM inte frisk så lär väl det framkomma och psykvård vara lämpligt.

Fest har det varit på adressen då ett stort antal fimpar ligger i en burk på uteplatsen och det finns även att antal flaskor i en påse på samma plats.

Fö så har det varit tekniker på plats idag också.
Senast redigerad av goofer 2015-07-01 kl. 00:06.
Citera
2015-07-01, 00:19
Bannlyst
[quote=goofer|53879459]
Citat:
Ursprungligen postat av farblind
Bo är enl säker källa L*ll* ... *=o fr*tz .... *=i . Mgm är väl inte helt frisk enl utsago ?[/QUOTE]

Jag misstror inte dina uppgifter men jag tycker det tidigare föreslagna BO passade bättre in i bilden bland kriminella homotyper.

Fest har det varit på adressen då ett stort antal fimpar ligger i en burk på uteplatsen och det finns även att antal flaskor i en påse på samma plats.

Han är spritt språngande galen. Har alltid varit. Tror inte det var en olycka då den dåren var inblandad.
L*ll* och *alle har känt varandra minst tio år. Hon hamnade i fel sällskap redan som fjortonåring, om inte tidigare. Någon helt vanlig tjej som kommit i fel sällskap är det inte.
Citera
2015-07-01, 06:48
Medlem
[quote=goofer|53879459]
Citat:
Ursprungligen postat av farblind
Bo är enl säker källa L*ll* ... *=o fr*tz .... *=i . Mgm är väl inte helt frisk enl utsago ?[/QUOTE]

Som sagt enl säker källa.

Mgm C och BO har barn ihop.

BO ska enl utsago lämnat sitt "normala" förhållande så fort C kom ut från kåken senast.
Citera
2015-07-01, 08:49
Bannlyst
[quote=farblind|53881289]
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Som sagt enl säker källa.

Mgm C och BO har barn ihop.

BO ska enl utsago lämnat sitt "normala" förhållande så fort C kom ut från kåken senast.

En källa jag snackade med igår. Säger att K Andegrim. Och Ma ment.o varit ett par ett bra tag. Kalle a har skrivit brev till mento. Undrar när alla black kobra snubbar och låtsas kriminella får reda på att Mario ment o är gay. Inte lika poppis då. Och undrar vad hans tjej säger. .....
Citera
2015-07-01, 09:15
Medlem
goofers avatar
Så det hela är kanske ett svartsjukedrama i triangelform.

L*ll* kanske sura till när hon förstod att Ma och Ca delar säng....

Verkar inte som de inblandade har alla hästar hemma.

Vi får hoppas att barnen är omhändertagna på ett bra sätt då föräldrarna verkar helt odugliga.
De här plantorna har väl knappast något i BC att göra? Eller släpper de in även homos?
Citera
2015-07-01, 09:16
Medlem
Idag var det en anlagd brand på källgatan i nyfors, kan det vara Mario lägenhet då han bor där ?
http://etunawebben.se/?p=28501
Citera
2015-07-01, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vertex
Idag var det en anlagd brand på källgatan i nyfors, kan det vara Mario lägenhet då han bor där ?

Bor på törnrosgatan snart dock på Kumla
😆
Citera
2015-07-01, 14:08
Bannlyst
Citat:
Så det hela är kanske ett svartsjukedrama i triangelform.

L*ll* kanske sura till när hon förstod att Ma och Ca delar säng....

Verkar inte som de inblandade har alla hästar hemma.

Vi får hoppas att barnen är omhändertagna på ett bra sätt då föräldrarna verkar helt odugliga.
De här plantorna har väl knappast något i BC att göra? Eller släpper de in även homos?

Tror inte BC visste han är gay
Många av dom kanske är gay med. Man blir spyfärdig fyfan äckligt
Citera
2015-07-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storeadolf
Tror inte BC visste han är gay
Många av dom kanske är gay med. Man blir spyfärdig fyfan äckligt

Jag har läst dina inlägg i tråden och det är så uppenbart att du har något emot Mario och bara sprider rykten här. Ärligt talat skaffa ett liv, 1 Mario är varken bi eller gay, 2 Han har aldrig varit med i BC, 3 Storeadolf suger kuk !
Citera
2015-07-01, 14:51
Medlem
Nikhitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storeadolf
Bor på törnrosgatan snart dock på Kumla
😆

Står även Källgatan på hitta.se
Citera
2015-07-01, 15:00
Medlem
zteels avatar
Citat:
Mamman är lägenhetsinnehavare, men vart befann hon sig under händelsen? Är hon vittne?

Är hon där eller bortrest eftersom sonen bjuder in kriminella till son mors hem?

Hänger det här ihop med den skottlossningen den 8 Maj på en parkering precis i anslutning till den aktuella adressen skiftingegatan 24b?

"En fågel" har viskat om att det på sista tiden har rört sig suspekta typer på den aktuella parkeringen, typer som inte bor i området.
Är det Marios kriminella kontakter som besöker och skjuter i ett annars lugnt område?

Ni som sitter på info dela gärna med er.

Hon ska tydligen vara bortrest, i Italien.
Citera
2015-07-01, 16:32
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vertex

Han är skriven på Källgatan 8 och tror ta mig fan att det var där det brann också

Är det verkligen en tillfällighet, "hata slumpen" som GW brukar säga.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in