Citat:
Ursprungligen postat av
mooh
Det finns ju en hel uppsjö av klipp på valfria porrfilmsajter där porrskådisarna knullar extremt hårt och fort, och antagligen med rikliga mängder glidmedel, och där kuken glider ur fittan och sedan stenhårt in i den intet ont anande tjejens bak. Jag tycker på ett sadistiskt sätt att de är
rätt kul att se, men jag kan tänka mig att det inte är så roligt om det
händer i verkligheten.
Har det hänt er? Hur "löste" ni det? Blev det sex-ban på flera veckor? Blev det bråk, tårar och hårda ord, eller förstod tjejen/killen att det inte var avsiktligt? (Eller VAR det det?).
Tell me.

Du vet väl att tjejerna i porren är riktiga människor? Att de kan känna smärta, och att även om de är bedövade då de filmas, så kommer smärtan då bedövningen släpper?
Att du tycker att det är "kul att se" borde få dig att fundera över vilken sorts människa du är. Och hur porren påverkar dig = gör dig oempatisk, okänslig och störd.
OnT: jag reagerar med att ge en rak höger. Om han då övertygar mig om att det var av misstag, så är vi kvitt och han kommer att vara extremt försiktig i fortsättningen. Så reagerar en riktig man som är en bra älskare, eftersom en sådan fattar att sex är delad njutning, inte smärta & förnedring.
Tror det att sex ska vara smärta & förnedring så är du porrskadad & har bara sex med självdestruktiva tjejer som vill straffa sig själva.
Om du nu har sex i verkligheten, vilket jag betvivlar.
Var det med flit får han en rak höger till, ett knä i skrevet & sen ber jag honom krypa hem.