Citat:
Ursprungligen postat av
wizardinrobe
Det er nog dina byxor som är nerdragna, därom finns ingen tvivel.
Porttelefonen i Lidköping bör vara kopplad till Skövde efter kontorstid, men om den är det vet jag inte.
Dessutom påstod Kofoten att han ringt, så det spelar knappast någon roll. Han var bestämd på att han talade med polisen i Lidköping (det finns polis i Lidköping på lördagar, men de finns i polisbilerna, och svarar inte på inringande samtal...)
Och du har självklart rätt, det er efterbliven du är, inte eftersatt........
Eftetsom du åter visar prov på att du inget vet är det ingen risk för mina byxor.
Bortsett lördagar, finns det utredare på plats även på söndagar. Och kan du tro, de kan både ta emot samtal, ringa upp och träffa folk utöver det övriga i den inre tjänsten. Inomhus, inte i radiobilarna och dess yttre tjänst.
Om jag nu omvittnar detta, hur sjutton kan du som inte vet, påstå att det inte är så?
För övrigt, även Skövde har utskrivna öppettider som du kan klistra in här. De tiderna är generösare för allmänheten men de har oxå stängningstid på eftermiddag/kväll.
Skövde eller Lidköping spelar alltså ingen roll i sakfrågan. Uppmanas man att återkomma påföljande vardag efter stängningsdags när man vill erkänna ett grovt brott?