Citat:
Ursprungligen postat av
skaraborgskan1982
Obs! Utifrån er teori nu;
Jag är dotter till en f.d. millitär. Vill inte outa mej, mrn kan säga att han var högt uppsatt.
Och det sägs millitärer emellan att där det bor högt uppsatta millitärer går det ofta tavelförsäljare. Det gjorde dt hemma också. Jag har alltid trott det är polacker. Men det sägs vara ryssar.
Och OM de nu skulle va spioner är jag tveksam till att de tar till våld mot en millitär. Som förvisso sitter på viss info om rikets säkerhet. Men varför inte ta en general då exempelvis som sitter på mer info.
Inte för att va dryg, men jag tror inte på det.
Fascinerande att du kommenterade detta. För två veckor sedan höll jag på skriva nästan exakt samma sak (minus om att vara dotter till fd militär).
Jag vet under min tjänstgöring blev vi informerade om att nyckelpersoner inom försvaret hölls under uppsikt av utländska intressenter. Så jag ser det inte som skröna, däremot så vet ingen här exakt vad Lisas far sysslade med och vad för typ av tjänst eller uppdrag han har tidigare haft.
En vedergällning av någon/några pga pappans tidigare uppdrag där någon oskyldig rök med?
Visserligen en bisarr teori, men men...