2015-06-29, 19:13
Medlem
DavanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xevic
Snackas om RvP till turkiet eller liknande med, ser gärna att han går med sina nästan 3 mille i veckan, skulle han dra har vi Rooney/Wilson/Chicharito kvar och Depay möjligen på top med, men av dessa kan väl Rooney enbart räknas som klass för tillfället, Älskar Chicharito men blir nog mycket bänk om han stannar.

Galatasaray var tidigare intresserade av honom men drog sig tillbaka då RvP ville ha 240 000 pund i veckan. Tror han blir kvar i ManU den här säsongen då inget lag nog vill betala vad han begär i lön.
Citera
2015-06-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Skulle fullkomligt älska Ramos i United. Behövs verkligen en ny skitstövel i backlinjen som ersätter Ferdinand, och då menar jag skitstövel i positiv bemärkelse.
Som Rojiblanco skulle jag bli ledsen om Ramos lämnar Madrid för spanjoren är en aning överskattad.

Visst, han är duktig på att göra nickmål men hans positionsspel, temperament, markeringsspel o.s.v. kan man verkligen ifrågasätta för att uttrycka det väldigt milt...
Senast redigerad av Hagoromo 2015-06-29 kl. 19:47.
Citera
2015-06-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Som Rojiblanco skulle jag bli ledsen om Ramos lämnar Madrid för spanjoren är en aning överskattad.

Visst är duktig på att göra nickmål men hans positionsspel, temperament, markeringsspel o.s.v. kan man verkligen ifrågasätta för att uttrycka det väldigt milt...

Mja, visst har Ramos sina brister men det är fortfarande en världsback och har varit så under en lång tid, får United möjligheten att köpa honom är det ju bara att göra det. Kan inte se att dom skulle kunna landa en bättre mittback i dagsläget.
Citera
2015-06-29, 20:16
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:

Visst, han är duktig på att göra nickmål men hans positionsspel, temperament, markeringsspel o.s.v. kan man verkligen ifrågasätta för att uttrycka det väldigt milt...
Ja, inte är han värd 60 miljoner som Real verkar vilja ha i utbyte. Positionsspel och temperament är brister som gör att man inte vet vad man kan förvänta sig av Ramos. Han är lite som David Luiz, kan få för sig att rusa ur sin position och chansbryta.
Citera
2015-06-29, 20:38
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Ja, inte är han värd 60 miljoner som Real verkar vilja ha i utbyte. Positionsspel och temperament är brister som gör att man inte vet vad man kan förvänta sig av Ramos. Han är lite som David Luiz, kan få för sig att rusa ur sin position och chansbryta.

Haller med helt och hallet, och det ar inte ofta vad galler nagon av er
RMs enda problem med ev Ramos flytt ar att man helt plotsligt ar utan nagon naturlig kapten.
Citera
2015-06-29, 21:10
Medlem
BREAKING: Sky Sources: Manchester United bid £28.6m for Real Madrid defender Sergio Ramos.

https://twitter.com/SkySportsNewsHQ/status/615596485867106304
Citera
2015-06-29, 21:14
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Paulinho officiellt klar för Guangzhou Evergrande för runt £10 M.

Detta fönstrets bästa deal? (Sett ur Tottenhams perspektiv)

Tottenham betalade väl runt 20 milj euro för Paulinho när han kom, så rent ekonomiskt är det ju ingen bra deal och det är inte likt Levy. Vilken värvning jag tyckte han var, med sin säsong i Brasilien och confederations cup. Tänk vad fel det kan bli. Han blir inte saknad. Tråkigt att det blev Kina.
Citera
2015-06-29, 21:14
Medlem
BREAKING: Sergio Ramos has told Real Madrid he wants to leave the club and join Man United. (Source: Sky Sports News)

Citera
2015-06-29, 21:22
Medlem
Jag är försiktigt optimistisk. "Sky Sources: ..." är inte lika trovärdigt som det en gång var, om än mer trovärdigt än de flesta nyhetskällorna som finns på öarna, BBC undantaget.
Citera
2015-06-29, 21:41
Bannlyst
Är det Sky Sports understands när det gäller Ramos?
Citera
2015-06-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Här är en ljudinspelning från Sky Sports News:
https://audioboom.com/boos/3327511-ramos-wants-to-join-man-united
Citera
2015-06-29, 21:48
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Nej. "sources". Men det rapporteras av Sid Lowe på guardian också, så det är sannolikt for real. Sen betyder det ju egentligen inte så mycket. Real lär inte acceptera budet ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in