2015-06-26, 12:00
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
Då sitter man på tre potentiella förstamålvakter, vem dumpas?
Ospina gissningsvis.
Citera
2015-06-26, 12:12
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Då sitter man på tre potentiella förstamålvakter, vem dumpas?

Sedan i förrgår har man inte kunnat få Ospinas namn tryckt på en tröja i klubbshopen, det är en hyfsad ledtråd. Personalen har tydligen även avrått folk från polackens namn, i värsta fall.
Citera
2015-06-26, 12:40
Medlem
Känns lite som om att Liverpools värvningar är som alla andra år. Ingen riktig storstjärna. Firminho, visst, han kommer bli bra, men tror nog att det tar någon säsong för honom att komma in i ligan. Ser han lite som en Lamela.

Clyne är enligt mig en medioker högerback och jag är glad att United drog sig ur där.

Men jag är orolig över att UTD inte har gjort något förutom Depay. Schneiderlin sägs ju vara påväg vilket hade varit underbart.

Om United får in Schnederlin, Schweini, Ramos (dröm), Fabinho och/kanske en ST så är jag väldigt nöjd
Citera
2015-06-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strekronors
Känns lite som om att Liverpools värvningar är som alla andra år. Ingen riktig storstjärna. Firminho, visst, han kommer bli bra, men tror nog att det tar någon säsong för honom att komma in i ligan. Ser han lite som en Lamela.

Clyne är enligt mig en medioker högerback och jag är glad att United drog sig ur där.

Men jag är orolig över att UTD inte har gjort något förutom Depay. Schneiderlin sägs ju vara påväg vilket hade varit underbart.

Om United får in Schnederlin, Schweini, Ramos (dröm), Fabinho och/kanske en ST så är jag väldigt nöjd

Clyne är bra, tror inte Liverpool kommer ångra sig där. Skaplig uppgradering mot Johnson om inte annat. Nu är det ju väldigt lång tid kvar av fönstret så finns ingen direkt anledning till oro, kapital verkar ju inte saknas.
Citera
2015-06-26, 12:56
Medlem
snillet_1s avatar
De Jong har förlängt med Milan till 2018.
Citera
2015-06-26, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Gött. Då får Real Madrid en gratis världsmålvakt och Casillas kan stanna året ut. Allt löser sig perfekt, skulle det vara ett transfersförbud är det bara att Real lånar ut De Gea inofficiellt till en annan klubb i en säsong. Riktigt bra deal om Real skiter i det hutlösa höga priset för en spelare som har ett år kvar på kontraktet.

Ska bli fint att se Real med ärkesopan Casillas hela säsongen, speciellt under sopan Benitez. Lär ringa en hel del bakåt där.

För övrigt kanske De Gea förlänger sitt kontrakt, som Ronaldo gjorde. Och som Suarez gjorde.

Ja, Clyne är en bra värvning för Liverpool. Ingen som kommer ge dom titlar, men mycket bättre än Johnson och dessutom till ett relativt billigt pris.
Citera
2015-06-26, 13:05
Medlem
Zlatan.s avatar
Vet inte om det tagits upp men De Gea har satt ut sitt hus i Cheshire till salu. En flytt lär vara nära nu eller?
Senast redigerad av Zlatan. 2015-06-26 kl. 13:08.
Citera
2015-06-26, 13:08
Medlem
Citat:
Även om De Gea går till Real?

Japp han stannar. Han har ryktats bort nu i ett antal fönster men alltid gått ut och sagt att han kommer stanna. Läste nyligen att han sagt att han kommer stanna i Real även om han är andraval. Han stannar minst ett år till, tills hans kontrakt går ut.
Citera
2015-06-26, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
De Gea har satt ut sitt hus i Cheshire till salu. En flytt lär vara nära nu eller?
Det är snarare så att hyresvärden som äger huset De Gea bor i vill sälja det, han äger det alltså inte.

Citera
2015-06-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
@bbcsport_david: Chelsea gk Petr Cech will undergo a medical today ahead of completing his proposed move to Arsenal. Fee & personal terms agreed #AFC #CFC nära nu

Jag som Arsenal-supporter vågar knappt tro på detta förrän det är 100% officiellt. Men det jag läste om att man inte kan få Ospinas namn upptryckt måste ju betyda att det nästan är helt klart. Fyfan vilken tung värvning asså, om det nu verkligen blir klart är det en dröm som går i uppfyllelse. Synd om Ospina bara, gillar honom som fan, men han är ju inte i närheten av Cechen.
Citera
2015-06-26, 13:28
Medlem
MangoChutneys avatar
Spännande nyheter från England och Merseyside, LFC sägs ha aktiverat Carlos Baccas utköpsklausul och spelarens agent påstås ha sagt att Bacca vill till LFC. Känns som det kan bli affär
Citera
2015-06-26, 13:32
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strekronors

Clyne medioker? Det är ett uttalande som kvalificerar dig för närmanste skräphög. Clyne var en av ligans allra bästa högerbackar den gångna säsongen och är ett riktigt bra köp som gör att Emre Can nu kan användas där han är som bäst, som mittfältare.

Friminiho är redan bra och har sen han väl släpptes in i Brasiliens landslag visat att han hör hemma på den högsta nivån. Han är redan riktigt bra och kommer bara att bli bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in