Repriserar min teori

..har en annan teori, bra som någon annan, tror inte Lisa någon gång var i den öppna ladan, gm såg Lisa på väg mot moppen, parkerade strax efter kollegorna åkte iväg i all hast mot Skara busstation.
Gm går fram mot Lisa, vad som sägs o görs vet jag inte, kanske han erbjuder cigg, hon ev nekar, kanske gör han närmanden, hon svingar hjälmen mot honom, han parerar, hon fäktar mot honom och han tar tag i en handskbeklädda handen, handsken åker av, han slår henne hårt i bakhuvudet, hon tuppar av, han stampar sönder mobilen, bär Lisa till bilen , tar med sig hjälmen (eftersom han tagit på den) och dom trasiga mobildelarna, stoppar på sig moppehandsken i fickan.
Traumatisk stress, kör iväg, kommer på att han måste göra sig av med mobilen, slänger först ut mobilen, som hamnar mitt i åkern, i ett dike (inte bekräftat) sen displayen, sen skalet, slängt från förarsidan varför det ligger utmed vänstra körfältet om man utgår från ladan o den sträckningen till där lisa hittades, vad som sen kan ha hänt är än mer svårgissat....kanske han körde in Carporten el vad man nu ska kalla skjutdörrarna där i Martorp, klädde av och våldtog henne, hon vaknar och han får panik, han har ihjäl henne på något sätt för att hindra vad han gjort ska komma ut, gömmer henne inne i ladan och åker hem
Konfronterar sin bror och avslöjar det hemska han gjort, senare under natten åker dom och hämtar upp Lisas kropp kör mot den lilla byggboden, lyfter in henne och klädesplaggen, låser om boden och åker hem, det är nattetid och dom märker inte att ett litet klädesplagg hamnar på marken nedanför bilen,kanske svarta trosor
Någon dag efter om går dom med sin godsherre A.J och rekar av arbetsplatsen ifall det finns något att göra där nu när polisen letar efter Lisa, mgm som stoppat handsken i fickan, vilket han totalt glömt av är ev nervös, gräver efter en tändare i jackfickan och tappar handsken på marken, tror han är upptäckt gör en halv pudel, men Grevfen har inte så vältrimmade synapser längre så han hinner aldrig uppfatta det hela, utan helt godtroget, -jahaaa, det här skall vi nog räcka till konstaplen
Inne på sjunde/åttonde sökdagen förstår bröderna att dom snart kanske måste byta gömställe för Lisas kropp, dom går iväg för att reka o se om det luktar lik om boden, stöter på patrull strax innan byggboden i form av Missing people och viker av, går tillbaks och låtsas som att det regnar på ett dåligt sätt vilket får mp att reagera o ringa polisen.......
Det är min teori och jag har följt det här sen dag ETT, ägnat det här hela min fritid under tre veckor, har iof inte så mycket som trebarnspappa till tre döttrar o jobbar i sjukvården, men tror inte den är inte sämre än andra teorier och kanske inte mycket bättre heller än en del andra, tror dock inte på skitteorier om pappan, säpo, is, alien, grisar eller tomten iaf