Citat:
Ursprungligen postat av
sillynamnam
Vi kanske har sett olika foton. Smaken är olika ja, en del här tycker att LH inte är sötare än genomsnittet.
Det har inte med fallet att göra alls, mer än att det är en av alla tvärsäkra hypoteser - en sjuttonåring kan inte tycka att en trettifemårig snickare är snygg. Och lite sånt här: en fin flicka skulle aldrig intressera sig för en "grovjobbare".
Hur som, kladdiga gubbar finns det gott om, visst, men de brukar ha en stor buk och vara cirka femtio år.
Betänkligt att Litauens ambassad tycks ha gått rättsapparaten i förväg.
http://www.expressen.se/gt/litauens-regering-hedrar-lisa-holm/
Gällande kladdiga personer finns de nog i alla åldrar, med folk kanske mest reagerar om de är 50+
Gällande BOs utseende har jag ej uttalat mig, det var MGM jag pratade om.
Smaken är som baken man har sett brudar med "oattraktiva" killar innan, då tjejer även kan dras till andra saker än utseende såsom charmighet osv.
Gällande om BO tyckte de var snygga eller inte vet vi inte men OM hon tyckte det har hon säkert berättat det för sina kompisar, så polisen har säkert koll på det i sådana fall. Det finns någon statistik på att man brukar välja partner som liknar ens förälder.
I det här fallet (om de nu skulle vara skyldiga) känns det dock som om hon INTE tyckt de varit snygga). Hade hon följt med frivilligt borde hon ha tagit med sig påsen och nyckeln.