2015-06-24, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Huuuh! Nu blev jag nästan blind. Vilken man vill bo ihop med något sådant? Hon ser klart ut som en traktorflata.

nästan säker på hon var flata under umeå tiden men hon kanske bytt sida som en annan gammal känd umeåspeare gjort
Citera
2015-06-24, 18:01
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nästan säker på hon var flata under umeå tiden men hon kanske bytt sida som en annan gammal känd umeåspeare gjort

Kanske spelar i både hemma och bortalagen?
Citera
2015-06-24, 18:40
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Om jag hittade rätt person så är hon gift och sammanboende med en man.

Enligt en äldre post har hon varit ihop med Madeleine Edlund, och flyttat med henne till olika lag, eller tvärtom.
Citera
2015-06-24, 19:11
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Enligt en äldre post har hon varit ihop med Madeleine Edlund, och flyttat med henne till olika lag, eller tvärtom.

Då var det förmodligen fel person jag hittade.
Citera
2015-07-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Då var det förmodligen fel person jag hittade.

nej du hittade rätt person men hon lever med en kvinna jobbar även tillsammans med sitt ex nämnda madde edlund
Citera
2015-07-04, 15:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Gift med en kvinna, bor med en kvinna, har barn med en kvinna och väntar barn med en kvinna - jo, hon är nog lite smålesbisk.

Dra inte förhastade slutsatser nu.

Men jag måste fråga er. Varför är det intressant att sitta och spekulera i vilka som är lesbiska eller inte?
Citera
2015-07-04, 15:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Men jag måste fråga er. Varför är det intressant att sitta och spekulera i vilka som är lesbiska eller inte?

Allt som har med sex att göra intresserar människor. Oavsett om man härleder svåra psykiska tillstånd till sex i avhandlingar eller skvallrar om vem som satte vem i helgen. Den dagen det slutas mörka så förbannat om läggning kommer intresset minska - sedan verkar det som homo- och bisexuella ofta lever promiskiösare. Inte minst om du frågar Flashbacks bögar och flator.

För att det för idrottsföreningar och klubbar är ett faktum i många lagidrotter att tjejer tas in i par. Tar man in en duktig tjej måste man av någon anledning ta i en medioker bänkvärmare från samma klubb. Det verkar vara praxis i branschen bland damidrotterna.
Citera
2015-07-05, 08:46
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Allt som har med sex att göra intresserar människor. Oavsett om man härleder svåra psykiska tillstånd till sex i avhandlingar eller skvallrar om vem som satte vem i helgen. Den dagen det slutas mörka så förbannat om läggning kommer intresset minska - sedan verkar det som homo- och bisexuella ofta lever promiskiösare. Inte minst om du frågar Flashbacks bögar och flator.

För att det för idrottsföreningar och klubbar är ett faktum i många lagidrotter att tjejer tas in i par. Tar man in en duktig tjej måste man av någon anledning ta i en medioker bänkvärmare från samma klubb. Det verkar vara praxis i branschen bland damidrotterna.

Åtminstone inom damfotbollen. Handboll och basket verkar inte ha lika många flatisar i det här landet. Damhockey är för litet för att avgöra men det verkar vara rätt gott om bävergnagare där också.
Citera
2015-07-06, 11:46
Medlem
Citat:

Tonårspojkarna vill ha runkfantasier
Citera
2015-08-25, 08:28
Medlem
Oddballs avatar
Citat:

Allt som avviker från det "normala" är ju lite intressant/spännande. Sen finns det ytterligare en dimension anser jag, det är hur pass överrepresenterade homosexuella kvinnor är inom vissa idrotter. Det är ett väldigt intressant fenomen!

Kvinnliga lagsporter verkar ju vara en gemensam nämnare, där verkar, till synes åtminstone, en mycket stor andel vara homosexuella. Följdfrågan blir naturligtvis varför har det blivit så? Är det likadant i andra länder? Medför detta att heterosexuella tjejer/kvinnor väljer att inte börja med dessa lagsporter?
Citera
2015-08-25, 09:52
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Allt som avviker från det "normala" är ju lite intressant/spännande. Sen finns det ytterligare en dimension anser jag, det är hur pass överrepresenterade homosexuella kvinnor är inom vissa idrotter. Det är ett väldigt intressant fenomen!

Kvinnliga lagsporter verkar ju vara en gemensam nämnare, där verkar, till synes åtminstone, en mycket stor andel vara homosexuella. Följdfrågan blir naturligtvis varför har det blivit så? Är det likadant i andra länder? Medför detta att heterosexuella tjejer/kvinnor väljer att inte börja med dessa lagsporter?

Min teori är att det fungerar lite som ett filter. Många unga tjejer passerar genom ungdomsfotbollen och redan från början så fanns det många flator i lagen och dom "fångar" upp latenta tjejer som blir kvar och i sin tur fångar upp nya generationer. De som är straighta passerar vidare obemärkta. Lite på samma sätt som att det är mycket homosar i restaurangbranschen som är en genomgångsbransch. Många har provat på att jobba där tillfälligt i sin ungdom.
Citera
2016-06-13, 17:21
Medlem
http://www.expressen.se/sport/handboll/nathalie-hagman-ar-klar-for-dansk-klubb/

Aldrig sett de här uppgifterna förut. Man blir nästan en smula förvånad ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in