Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Alla kör väl inte lika lugnt som dig. 100 km/tim innebär att en mil tar 6 minuter.
Nej, det gör det inte. Det kräver att man kan läsa vägen.
Du ser inte en moppe i diket från fel körbana.
Nej, det är det naturliga att starta vid utgångspunkten om man letar efter någon. Man avsynar vägen dit så att personen inte är stående, sökande mer noggrant tar man upp från utgångspunkten.
Nu vet ju alla som har läst här på Flashback en tid att du är en idiot som ALDRIG kan ge dig eller få ut något ur skallen när du väl börjat veva om något så att du får din efterlängtade uppmärksamhet.
Men jag ska göra ett enkelt ärligt försök:
Jag har flera nära bekanta i trakten och är väl förtrogen med Kinnekulle och områden där omkring.
Så här är det: Det är helt jävla omöjligt att hålla en snitthastighet på 100 km/tim på dessa vägar. Läs igen: Det är helt jävla omöjligt. Vissa sträckor kan du knappt hålla 50 på om du inte vill köra in i en jävla kyrkomur eller braka rakt ut i buskarna eller något gammalt stenbrott i någon av de skarpa kurvor som det finns hur många som helst av. Och skulle du ändå köra som en idiot lär du frontalkrocka förr eller senare.
En viss del av sträckan går att köra i 100 km/tim, men en stor, stor del av sträckan är krokiga småvägar med dålig sikt. Inte ens om du är rallyproffs skulle du kunna hålla 100 i snitt.
Släpp nu detta för helvete.
(Vet att just DU inte kan släppa det micro113. Det ligger inte i din natur. Jag skriver till alla andra som eventuellt tänker svara dig. Jisses...)