2015-06-23, 15:18
Medlem
snillet_1s avatar
Nordfeldt klar för Swansea, kan han konkurrera ut Fabianski tror ni?

http://www.swanseacity.net/news/article/swansea-city-goalkeeper-kristoffer-nordfeldt-heerenveen-sweden-2503205.aspx
Citera
2015-06-23, 15:26
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nordfeldt klar för Swansea, kan han konkurrera ut Fabianski tror ni?

http://www.swanseacity.net/news/article/swansea-city-goalkeeper-kristoffer-nordfeldt-heerenveen-sweden-2503205.aspx
Man kan ju iallafall hoppas. Annars förstår jag inte varför han valde att gå dit. Fabbelanski är ju knappast någon stjärna målvakt.
Citera
2015-06-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Hör rätt trevliga signaler från Anfield nu på morgonen. LFC uppges vara väldigt, väldigt nära ett avtal med Roberto Firmino samtidigt som Carlos Bacca enligt spanska källor sägs vara på väg till PL och LFC. Låter som rätt skön musik om dessa transfers blir verklighet. Det verkar även vara klart med Nathaniel Clyne där LFC sägs acceptera Saints utköpspris.

Signalerna från Anfield är rätt tydliga i mina öron, lyckas man värva Firmino så säljer man Sterling till City. Håller tummarna för att det verkligen blir så. Firmino är en i mina ögon bättre, jämnare och mer effektiv spelare än Sterling.

Bacca har flera gånger uttalat sig om att han inte tänker lämna Sevilla då hans familj älskar staden så honom kan du glömma.
Citera
2015-06-23, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Man kan ju iallafall hoppas. Annars förstår jag inte varför han valde att gå dit. Fabbelanski är ju knappast någon stjärna målvakt.

Han har en stark säsong bakom sig. Tror Nordfeldt får finna sig i att va backup. Borde valt en klubb med svaga målvakter istället. Typ Aston Villa.
Citera
2015-06-23, 16:34
Medlem
Citat:

Fabianski är en väldigt duktig målvakt som haft en mkt fin säsong bakom sig med många fina & avgörande räddningar. Han höll öven 12 nollor vilket var näst bäst i ligan efter Courtois, Harts och Mignolets delade förstaplats på 13. Han har även en förmåga att förbättra sig mot stora lag. Han är ingen världsklassmålvakt men trots allt en mycket bra målvakt och jag gissar på att Nordfeldt får nöja sig med att stå i cupmatcherna för ärligt talat är han inte i närheten av Fabbe.
Citera
2015-06-23, 18:32
Medlem
Giggsys avatar
Sky Sports: Nani in Fenerbache talks.
Citera
2015-06-23, 19:42
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Han har en stark säsong bakom sig. Tror Nordfeldt får finna sig i att va backup. Borde valt en klubb med svaga målvakter istället. Typ Aston Villa.
Fast Guzan är minst lika bra som Dr.Fumbling.

Att prata om hållna nollor är så extremt irrelevant. Sämsta statistiken som finns t.o.m.
Senast redigerad av Cambijao 2015-06-23 kl. 19:57.
Citera
2015-06-23, 20:06
Medlem
4522s avatar
Forlan är överens med Peñarol och har signat ett 18 månaders kontrakt.
Citera
2015-06-23, 20:07
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Fast Guzan är minst lika bra som Dr.Fumbling.

Att prata om hållna nollor är så extremt irrelevant. Sämsta statistiken som finns t.o.m.

Om man kollar på räddningsstatistik ligger Guzan på 67,5% och "Dr.Fumbling." på 74,5%. Menar du allvar människa? Jag tycker valet är solklart... En av de 5-6 bästa målvakterna denna säsong i PL.
Senast redigerad av adzz 2015-06-23 kl. 20:12.
Citera
2015-06-23, 20:15
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Om man kollar på räddningsstatistik ligger Guzan på 67,5% och "Dr.Fumbling." på 74,5%. Menar du allvar människa? Jag tycker valet är solklart... En av de 5-6 bästa målvakterna denna säsong i PL.
Jag är helt seriöst. Att diskutera målvakter gäller att det att diskutera vilket lag man spelar i; vilken typ av defensiv-taktik de använder sig, hur bra de är. Målvakternas statistisk beräknas på sånt dåligt och radikalt sätt.

Är du allvarlig människa? Eller har du verkligen enorma problem att förstå detta?
Citera
2015-06-23, 20:21
Medlem
Citat:
Jag är helt seriöst. Att diskutera målvakter gäller att det att diskutera vilket lag man spelar i; vilken typ av defensiv-taktik de använder sig, hur bra de är. Målvakternas statistisk beräknas på sånt dåligt och radikalt sätt.

Är du allvarlig människa? Eller har du verkligen enorma problem att förstå detta?

Näst bästa spelare efter Ki enligt Swanseas fans och årets spelare enligt spelarna men vet ju att du blir lite sur eftersom han spelade för Arsenal förut.
Citera
2015-06-23, 20:25
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Näst bästa spelare efter Ki enligt Swanseas fans och årets spelare enligt spelarna men vet ju att du blir lite sur eftersom han spelade för Arsenal förut.
Skiter fullständigt om han spelat i Arsenal eller Spurs året innan. Om något var jag tacksam när han spelade i Arsenal.

Det är ju uppenbart Arsenal-fansens som tar illa upp över att man ifrågasätter deras forna spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in