Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Roligt hur de trögaste härinne alltid ska vända sig mot truismer för att verka "djupa" (ett trögskallekriterium för filosofiska grupplerier). Ni är så pinsamma.
Juste, sen har Kinesarsle helt tautologiskt rätt.
För att verka djupa? Hmm... Jag skrev det där inlägget medans jag satt och sket för att fördriva tiden. Väldigt djupt...
Alltid roligt med helt meningslösa inlägg på flashback. Du lyckades i.a.f. med att skriva ett ad hominem. Jag förstår att du kanske inte gillade mitt inlägg -- men om du kan samla dig -- sträv i.a.f. mot att undvika skriva helt värdelösa inlägg utan innehåll.
Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Roligt hur de trögaste härinne alltid ska vända sig mot truismer för att verka "djupa" (ett trögskallekriterium för filosofiska grupplerier). Ni är så pinsamma.
Pinsam, trög och trögskallekriterium... Ja, du fick det ur systemet nu... Synd att du inte klarar av att skriva ett inlägg som inte består av 80% ad hominem och 20% värdelösa dynga...
Citat:
Ursprungligen postat av
LucNN
Juste, sen har Kinesarsle helt tautologiskt rätt.
Juste, sen är har jag en penis som är 30cm i slakt tillstånd.
Juste, sen existerar bibelns gud.
Juste, alla elefanter är gröna.
Man kan ta det för givet redan från det första stycket att du inte står på min sida av argumentet. Men att bara skriva något är 'rätt' eller 'fel' utan att förklara det är meningslöst.
Om man kan tänka logiskt konsistent så fattar man vad jag skrev. Du fall tydligen inte under den kategorin... För det första: Ordet 'existera' implicerar
per definition att det måste finnas i nutiden. För att hjälpa dig lite så kan jag förklara att dåtiden är ett koncept som menas med den tid som redan förflutit. Om du går bak i tiden, så blir dåtiden en annan sak. Att säga något som 'dåtiden existerade' antar att dåtiden är samma sak hela tiden. Det är den inte. Det är en fråga om relativitet om man ska formulera om påståendet korrekt.