2015-06-23, 00:37
Medlem
C0ws avatar
Ryktas i spansk media att Bartomeu kommer offentliggöra en deal han har med en spansk mittfältare som spelar i La Liga för att locka till sig väljare. Hmm, vem kan det vara? Koke kanske?
Citera
2015-06-23, 01:22
Medlem
Ramosgate går på högvarv just nu, Sergio Ramos är trending topic på twitter i Spanien, som det ser ut just nu kommer Ramos inte spela i Real Madrid till hösten, kan det bli en rokad Ramos/De Gea i sommar?
Citera
2015-06-23, 01:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Ramosgate går på högvarv just nu, Sergio Ramos är trending topic på twitter i Spanien, som det ser ut just nu kommer Ramos inte spela i Real Madrid till hösten, kan det bli en rokad Ramos/De Gea i sommar?
Bara massa snack för att höja lönen, precis som Ronaldos "Jag är ledsen" för ett par år sen.
Citera
2015-06-23, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ryktas i spansk media att Bartomeu kommer offentliggöra en deal han har med en spansk mittfältare som spelar i La Liga för att locka till sig väljare. Hmm, vem kan det vara? Koke kanske?
Barcelona gjorde allt i sin makt för att värva spanjoren under förra sommaren men han förlängde sitt kontrakt med oss fram till 2019 och understrukit att han vill bli Atléticos motsvarighet till Steven Gerrard. Så vad talar det egentligen för att vår mittfältsstjärna flyttar till Katalonien den här gången?
Citera
2015-06-23, 17:08
Medlem
Jag förstår mig inte på vissa maränger på tråden som ens tror att Benitez kommer göra underverk för Madrid...

Under sina två år i Napoli spenderade Benitez 110 miljoner pund och fick laget att gå från 2:a plats året innan han tog över till 5:e plats under spanjorens sista säsong.

Han är en mittenlagstränare rakt igenom. Han slog världsrekord i spelaromsättning i sina år i Liverpool och körde dom i botten, ekonomiskt och sportsligt efter en succésäsong var det ett kompakt mörker i nästan rakt igenom.
Senast redigerad av Hagoromo 2015-06-23 kl. 17:17.
Citera
2015-06-23, 17:37
Medlem
Hela bantningshistorien runt Benitez är smått komisk med tanke på hur Florentino själv ser ut, han är ju fetare än Benitez själv, kanske han känner sig hotas i fetknoppsligan och vill ha rondörmonopol i Real Madrid
Citera
2015-06-23, 18:36
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Jag förstår mig inte på vissa maränger på tråden som ens tror att Benitez kommer göra underverk för Madrid...

Under sina två år i Napoli spenderade Benitez 110 miljoner pund och fick laget att gå från 2:a plats året innan han tog över till 5:e plats under spanjorens sista säsong.

Han är en mittenlagstränare rakt igenom. Han slog världsrekord i spelaromsättning i sina år i Liverpool och körde dom i botten, ekonomiskt och sportsligt efter en succésäsong var det ett kompakt mörker i nästan rakt igenom.
Har inte hört någon som tror på mirakel. Som tur är kommer inte Benitez ha hand om värvningar i RM, det vet väl alla vem som sköter? Någon gång skall hemma sonen få chansen, bättre sent än aldrig. Det jag tror är att han kan få tillbaks lite diciplin i laget något som helt saknades under Carlos. Det blir nog ok till slut.
Citera
2015-06-23, 20:43
Medlem
Axezzs avatar
Någon här som kan berätta lite om Denis Cheryshev?
Styrkor, svagheter osv...
Citera
2015-06-23, 23:20
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bara massa snack för att höja lönen, precis som Ronaldos "Jag är ledsen" för ett par år sen.
Vet inte om det bara ar forhandling, verkar verkligen vara en enorm klyfta mellan parterna, som bara blir mer infekterad for var dag. Nu verkar Ramos gang gjort ManU forbannade oxa da de dragits in i lopsedlarna. Sa javla illa skott av honom och idioterna runt honom. Borjar bli for manga fall av hybris i klubben, och med forra CL vinsten varre, det ar ju anda inte sa att titlarna har haglat. Ozil, DiMaria, Khedira, Casillas och nu Ramos verkar alla enbart haft pengar som prio. Sorgligt.
Citera
2015-06-23, 23:22
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Någon här som kan berätta lite om Denis Cheryshev?
Styrkor, svagheter osv...
Fantastisk allround ytter som enbart saknar riktig spetskompetens.
Citera
2015-06-24, 13:23
Medlem
soffsitss avatar
Plus500 blir Atleticos nya huvudsponsor.
http://en.clubatleticodemadrid.com/noticias/plus500-new-main-sponsor-of-atletico-de-madrid
Citera
2015-06-24, 17:39
Medlem
NirvanAs avatar
Messi fyller 28 idag, rätt sjukt egentligen, han har varit bra väldigt länge och det är väl egentligen just nu kring 28 som en fotbollsspelare ska vara som bäst, hur länge tror ni han kan hålla denna nivå han haft? 2-3 år till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in