Jag vet inte om detta är sanning, men jag framför ändå, även om det också finns frågor.
Nyregistrerad skickade detta i PM till mig:
Citat:
Hej!
Har följt tråden från start och nu kan jaginte vara tyst längre.. Kan du framföra om något nedan inte tagits upp?
1. Jag är övertygad om att brottsplatsen är i ladan på andra sidan vägen pga att den fortfarande är avspärrad, eller var det i lördags när jag var där. Jag tror att det var där någon form av brott begicks mot henne.
2. En annan av tjejerna tog också mopeden därifrån, men en stund innan Lisa, förstår jag det rätt var det ägarinnans dotter. Har det pratats om ev. msstänkt motiv att GM tog fel person??
3. En bekant har pratat med en släkting till Lisa som sagt att MP hittat kläder tillhörande Lisa och att Lisa hittades naken. Att GM försökt förstöra kroppen så att teknikerna kräktes runt knuten där hon hittades. Att det var svårt för familjen att identifierbar henne just därför.
4. Jag tror också att de tre MGM fått en stor summa pengar för att täcka för någon annan.
5. Allt grävande de gjort på olika platser får mig att börja misstänka att de hittat delar av andra försvinna personer alternativt att de försökt gömma spår av Lisa.
jag kan ha missat inlägg men försökt läsa ikapp mig, är det någon spekulation om ovanstående?
1. Är inte omöjlig då det stod i AB och Expressen att alla avspärrningar hävts förutom just ett litet skjul på gaveln till ladan där handsken hittades (
http://sverigesradio.se/sida/images/97/3539805.jpg?preset=article)
2. Detta har nämnts i tråden, men det ska endast ha varit 3 som stängt caféet.
3. Har läst att en utredare/polis kräkts, men det är rätt så svårbekräftat.
4. Det tror jag knappast.
5. Mest troligt att de letar efter Lisas tillhörigheter såsom hjälm etc, inte andra personer.