2015-06-22, 00:32
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
https://twitter.com/bergstinho/status/612662459095220224

LHC verkar vi kunna skriva av iallafall.

Är Brynäs på jakt efter ännu en forward? Det kanske bara är jag som har inbillat mig att det var färdighandlat på forwardssidan där.
Citera
2015-06-22, 01:18
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Är Brynäs på jakt efter ännu en forward? Det kanske bara är jag som har inbillat mig att det var färdighandlat på forwardssidan där.
Vi ska ha in en andrecenter.
Citera
2015-06-22, 05:47
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Vi ska ha in en andrecenter.

Får nästan hoppas att man skiter i det nu, låter Enterfeldt som är högst kapabel att axla rollen göra det, och lägger allt krut på att hitta en förstaback.
Citera
2015-06-22, 09:18
Medlem
Jag tycker det luktar Örebro om B.T.
Citera
2015-06-22, 11:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Får nästan hoppas att man skiter i det nu, låter Enterfeldt som är högst kapabel att axla rollen göra det, och lägger allt krut på att hitta en förstaback.
Jag tycker att vi behöver en kreativ och passningsskicklig spelare som kan hjälpa Ollas och framförallt Lindblom.

Tror det finns pengar till både och.

Om nu den här Thomas är klar för något SHL-lag, varför gör ingen det officiellt?
Citera
2015-06-22, 11:43
Medlem
simonahs avatar
MODO och Radek Smolenak går skilda vägar med ett år kvar på kontraktet, inte särskilt oväntat.
Citera
2015-06-22, 12:17
Medlem
Giggsys avatar
Jävligt tyst om vem LHC jagar som förstecenter.
Citera
2015-06-22, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
MODO och Radek Smolenak går skilda vägar med ett år kvar på kontraktet, inte särskilt oväntat.
Trodde det varit klart sedan länge att han skulle lämna men nåväl. Ingen större förlust, han gjorde aldrig några större avtryck hos oss förutom att han gjorde en del bra matcher i början.
Citera
2015-06-22, 12:24
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Verkar inte vara en spelare som gillar att vara i ett lag allt för länge, denna Smolenak.
Citera
2015-06-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Verkar inte vara en spelare som gillar att vara i ett lag allt för länge, denna Smolenak.
Han hade ju väldigt höga förväntningar när han skrev på också. Min känsla är att han är ganska överskattad. Möjligt dock att han kunde presterat bättre med en bättre omgivning omkring sig men det får vi aldrig veta.
Citera
2015-06-22, 12:27
Medlem
ZenginsMasks avatar
Citat:
Nä det var väldigt väntat, då kanske det är nån forward på väg in snart. Truppen skulle vara klar innan 3 juli. Det har ju varit snack om Bobby Butler men jag är tveksam till fler Nordamerikaska spelare till Modo, de har inte varit direkt lyckade om man ska vara snäll.
Citera
2015-06-22, 12:37
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Trist, det är ju en riktig Modo-legend.

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vår andrakedja måste verkligen bli bättre. Vi kan inte gå en säsong till med endast en bra kedja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in