2015-06-21, 04:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Sticker ut hakan och säger att Inter ändå slutar typ 5:a eller sämre. Något är bara dåligt med den klubben, sen de dissade Recoba.

Dortmund kommer förövrigt vinna EL, så de andra lagen behaga ej ens deltaga.
Citera
2015-06-21, 10:12
Medlem
Axezzs avatar
Utrensning i Spurs trupp verkar vara på g.

Soldado, Kaboul, Capoue, Paulinho, Stambouli, Lennon, Chiriches, Adebayor, Holtby uppges vara till salu.
Skulle man få ett bra bud på Walker kan han också tänkas försvinna.
Citera
2015-06-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Utrensning i Spurs trupp verkar vara på g.

Soldado, Kaboul, Capoue, Paulinho, Stambouli, Lennon, Chiriches, Adebayor, Holtby uppges vara till salu.
Skulle man få ett bra bud på Walker kan han också tänkas försvinna.

Hamburg har redan köpt loss Holtby har jag för mig att jag läste.
Citera
2015-06-21, 20:39
Medlem
Axezzs avatar
Sevillas Carlos Bacca och Zenits Salomon Rondon är två anfallare som Liverpool tittar på då man inte vill betala Bentekes utköpsklausul på £32M.
Citera
2015-06-21, 20:43
Medlem
Kanske inte så stor nyhet men sky sport skriver nu att Petr Cech är överens med Arsenal så han är snart klar!
Citera
2015-06-21, 20:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Kanske inte så stor nyhet men sky sport skriver nu att Petr Cech är överens med Arsenal så han är snart klar!

Fan vilket fint förvärv om det är sant. Trodde aldrig Mourhino skulle släppa honom till en PL konkurrent.
Citera
2015-06-21, 21:00
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin

Nej. Klubbarna har svårt att komma överens om priset. Chelsea vill först ha en spelare men nu är det bara cash som gäller.
Citera
2015-06-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Nej. Klubbarna har svårt att komma överens om priset. Chelsea vill först ha en spelare men nu är det bara cash som gäller.

Såg det nu att klubbarna inte var överens, läste för snabbt men man för hoppas att det löser sig snart!
Citera
2015-06-21, 21:36
Medlem
B-Dawks avatar
Man vet att Silly Season är igång när rykten som Sergio Ramos till Man Utd börjar florera lite överallt. Jag tror enbart det är för att få till ett bättre kontrakt och jag har svårt att se hur Ramos ens skulle vara lite intresserad av att gå till United.
Citera
2015-06-21, 21:41
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Man vet att Silly Season är igång när rykten som Sergio Ramos till Man Utd börjar florera lite överallt. Jag tror enbart det är för att få till ett bättre kontrakt och jag har svårt att se hur Ramos ens skulle vara lite intresserad av att gå till United.

Planterade rykten såklart, däremot ser det ut som Ramos inte kommer avsluta karriären i Real Madrid.
Citera
2015-06-21, 22:27
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Reina är klar för Napoli.
Citera
2015-06-21, 23:36
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl

Det tycks mest vara en förhandlingsfråga om priset känns det som, men förhoppningsvis löser det sig i veckan när man nu verkar överens med Cech själv. Det kan ju inte vara några jätteskillnader i pris med en 33-åring som bara har ett år kvar på kontraktet, och det känns lite fånigt att vägra honom en flytt i det läget när han inte är ordinarie. Cech verkar ju uppenbarligen vilja till Arsenal - då han vill stanna i London - och Roman verkar stå för sitt löfte att låta honom få gå, vad Mourinho tycker om saken har han ju inte gjort någon hemlighet av direkt. Förhoppningsvis löser det sig i veckan.

Angående det där med homegrown-spelare så är det lite intressant. Jag läste en text om att särskilt City men även Chelsea kan få lite problem med det. Arsenal har ju hur många som helst som är vettiga spelare med Ramsey, Wilshere, Gibbs, Chambers, Bellerin, Welbeck, Chamberlain, Szczesny o.s.v. vilket är en stor fördel om man glatt kan koncentrera sig enbart på utländska spelare och har en full trupp med bra spelare utan medioker homegrown-utfyllnad, där City och Chelsea förmodligen kommer behöva göra det omvända.

City har till exempel bara har Hart, Clichy och andramålvakten som homegrowns vilket innebär en trupp på 20 personer, resten får i så fall vara tonåringar om man inte köper fler. Det är nog i det ljuset man måste se Sterlingaffären, och sedan var Sky inne på att de letar med ljus och lykta nu efter homegrowns, så till och med en sådan som gamle Alex Song kan vara aktuell vilket knappast är en förstärkning direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in