2015-07-10, 09:09
Medlem
Atletico gör en oväntad värvning i Monacos Ferreira Carrasco för 20m€.
Citera
2015-07-10, 10:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hiljemark till Palermo... en vettig övergång.

Absolut, borde passa bra i det här stadiet av karriären.

Immobile ska vara klar för Sevilla, Dortmund säljer för 12 miljoner euro.

Roma sägs föra samtal med PSG om van der Wiel.

Ryktet säger att PSG ska vara beredda att rea bort Ibrahimovic (5 miljoner euro). Inter påstås nu också vara intresserade (Milanryktena håller även i sig).
Senast redigerad av Ezzelino 2015-07-10 kl. 10:23.
Citera
2015-07-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Absolut, borde passa bra i det här stadiet av karriären.

Immobile ska vara klar för Sevilla, Dortmund säljer för 12 miljoner euro.

Stämmer det så tycker jag Mitrovic från Anderlecht kan vara ett bra alternativ. Om inte Dortmund vill förlita sig på Adrian Ramos förstås
Citera
2015-07-10, 10:23
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolja
Han har varit bra de få gånger jag har sett honom. Tar han över en kantroll nu när Griezmann spelas centralt?
Citera
2015-07-10, 10:26
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untouchable
Han har varit bra de få gånger jag har sett honom. Tar han över en kantroll nu när Griezmann spelas centralt?
Skulle kunna tänka mig att det blir en formation i Atletico denna säsong. Nu när Vietto och Jackson blivit inköpta. Griezmann kommer nog spela ute på högerkanten igen.
Citera
2015-07-10, 10:43
Medlem
Mastodontishs avatar
Mer och mer snack om Di Maria till Bayern. Rummenigge kommenterade igår och sa att han varken kan bekräfta eller dementera. Något som är ganska ovanligt för Bayern som oftast är snabba med att dementera rykten som fått fäste. Pep kommenterade dessutom hans kvalitéer i veckan.
Citera
2015-07-10, 11:00
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Mer och mer snack om Di Maria till Bayern. Rummenigge kommenterade igår och sa att han varken kan bekräfta eller dementera. Något som är ganska ovanligt för Bayern som oftast är snabba med att dementera rykten som fått fäste. Pep kommenterade dessutom hans kvalitéer i veckan.

Jag tror inte ett dugg på det ryktet men det är jag det.
Citera
2015-07-10, 11:02
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish

Intressant, Man U hoovrar ju runt både Schweinsteiger och Müller. Förmodligen även Benatia, om dom har något vett innanför pannbenet.
Citera
2015-07-10, 11:20
Medlem
preben12s avatar
Cabaye klar för Palace
Citera
2015-07-10, 11:20
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolja
Carrasco, Vietto och Martinéz värvade alltså, för sammanlagt vad, 70-80 miljoner euro? I alla fall riktigt kul att de fortsätter bygga. Turan fick de 34 miljoner för, vilket är riktigt bra för en 29-åring som oavsett prestationer skulle tappa i värde om de sålde nästa säsong. Har Atletico sålt någon annan spelare, eller handlar det om ett netto på 50 miljoner euro?

Muller tror jag aldrig drar från Bayern, han verkar vara en typisk lojal spelare... men han har ju vunnit allt som går att vinna iofs, så visst måste det locka något att prova lyckan i England eller Spanien.
Citera
2015-07-10, 11:22
Medlem
Försökte Liverpool ens med Cabaye?
Dom här Benteke ryktena kan väl inte vara sanna? Riktig medelmåtta. Vad siktar Liverpool egentligen på att ta in?
Citera
2015-07-10, 11:35
Medlem
Mastodontishs avatar
Müller kan man glömma, både han och klubben har dementerat ryktena som ploppar upp år efter år. Thomas själv gick ju ut bara för någon vecka sedan och kommentera Att Bayern är hans klubb där han trivs och vill spela.
Swn skrev han ju nytt kontrakt för bara ett år sedan som sträcker sig till 2019.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in