2015-06-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstbullenGrandlux
Som felstavning, särskrivning, de/dem, mellanslag före punkt med mera?

OnT: Menar du att DE flesta antifeminister (skriv ihop) röstar på SD eller vad ska denna tramsiga trådstarten föreställa?

Är du full?
ja alltså det är min teori att det finns ett samband!
Inte full
Citera
2015-06-21, 00:52
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Jag är "antifeminist" eftersom jag inte fullt ut delar grundsynen att kvinnor mentalt är att jämställa med barn. Dessutom reagerar jag instinktivt mot lögner och propaganda.

Det är svårt att komma med en meningsfullt definition av rasism. Visst finns det en pytteliten grupp människor som känner rent hat mot andra etniciteter. Men i den bemärkelsen som begreppet används i dagens debattklimat är jag definitivt rasist, det är det enda rationella.
Citera
2015-06-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
skitsnack det om det finns nån som tycker dem är offer så är det precis vita hetro, Sd. Dem som inte förstår att dem har makten, kan inte fatta hur andra har det som har det sämre. Så klaga inte

så mycket aggresivitet och varför? Vad är poängen ni förstör bara ert eget liv

Hahaha nej lilla gumman, vi är inte OFFER. Vi är fria individer som tar eget ansvar för våra liv. Gissa varför vi har det bättre? Vi spenderar vår tid och energi på att bli något i livet, medans du och dina vänner slösar bort livet på att skylla ALLA era brister på ALLT och ALLA.

Tänk om du slutade runka till Gudrun Schyman och istället utbildade dig? Då skulle du kunna hamna i toppen av näringskedjan också, men jag förstår dig, det är lättare att leva på andras pengar och hata människor som faktiskt gör något av sitt liv.

Jag ger dig en utmaning; spendera en dag utan att bli kränkt av "strukturella patriarkala maktutryck" och röka hasch. Lägg den energin till att städa, laga en god och näringsrik middag och någon form av konditionsträning. Kom sen tillbaka och berätta om det kändes bra att faktiskt uträtta något för en gångs skull, eller om du ska gå tillbaka till ditt soc-bidrag och hat lobbande.

Godkväll på dig!
Senast redigerad av H4XXM4N1337 2015-06-21 kl. 00:56.
Citera
2015-06-21, 00:55
Medlem
Nycticoraxs avatar
Tror att TS är själv osäker och därav trådstarten. Nu när fler verkar dras mot partier som SD känner kvinnorna att feminism och antirasism får för lite uppmärksamhet i folkstugorna. Man vill kolla läget och försöka fatta vad som händer. Även CherryJul kanske vaknar upp snart, så som många andra kvinnor kommer göra, dvs följa efter männen. Det är bara naturligt.
Citera
2015-06-21, 01:18
Medlem
Senapstjuvens avatar
Citat:
För mig så är det kvinnohatare som du menar så nej tack....
Antifeminist = kvinnohatare? Är du helt jävla tappad?

Att vara antifeminist betyder bara att man är emot den växande trenden att förtrycka män. Feminism och jämställdhet är två helt olika saker.
Citera
2015-06-21, 01:30
Medlem
Citat:
ja alltså det är min teori att det finns ett samband!
Inte full

Nähä, "bara" en urbota korkad feminist som stavar som en somalier.
Citera
2015-06-21, 01:32
Medlem
förmodligen för att antifeminism hör ihop med rasism. Liksom 2 sidor av samma extremhöger mynt.
kasst intellekt, dålig utbildning, ingen erfarenhet av kvinnor eller andra kulturer och precis som du själv skriver dålig självkänsla.
Citera
2015-06-21, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Antifeminist = kvinnohatare? Är du helt jävla tappad?

Att vara antifeminist betyder bara att man är emot den växande trenden att förtrycka män. Feminism och jämställdhet är två helt olika saker.

Feminism är den ideologi som skapat jämställdhet…fjant.
Citera
2015-06-21, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
förmodligen för att antifeminism hör ihop med rasism. Liksom 2 sidor av samma extremhöger mynt.
kasst intellekt, dålig utbildning, ingen erfarenhet av kvinnor eller andra kulturer och precis som du själv skriver dålig självkänsla.

Jo, jag skrev det. Det hänger ihop. På FI:s hemsida står det att partiet är antivitt och feministiskt.

Observera att det inte står feministiskt och antivitt utan tvärtom. Det vill säga ras kommer först. Detta är inte så konstigt eftersom ras trumfar kön.
Citera
2015-06-21, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jo, jag skrev det. Det hänger ihop. På FI:s hemsida står det att partiet är antivitt och feministiskt.

Observera att det inte står feministiskt och antivitt utan tvärtom. Det vill säga ras kommer först. Detta är inte så konstigt eftersom ras trumfar kön.

antivitt?

haha kan du länka den sidan tack...
Citera
2015-06-21, 01:45
Medlem
Citat:
antivitt?

haha kan du länka den sidan tack...

http://feministisktinitiativ.se/
Citera
2015-06-21, 01:46
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:

Ändå är några av de intelligentaste människorna i historien rasister så att säga att rasister har kasst intellekt och dålig utbildning är bara vänster floskler

Vår ärade Carl Von Linné var rasist ut i fingerspetsarna! han var säkerligen bra mycket intelligentare och utbildad än dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in