2015-06-20, 14:28
Medlem
fishANDchipss avatar
Det stod 3 polisbilar vid brottsplatsen i morse..Varför ska så många poliser bevaka platsen? GM lär ju knappast återvända för att lägga en blomma till den döde killen.
Citera
2015-06-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Det stod 3 polisbilar vid brottsplatsen i morse..Varför ska så många poliser bevaka platsen? GM lär ju knappast återvända för att lägga en blomma till den döde killen.

Vad gaggar du om? Det är en brottsplats fortfarande. De är närvarande såväl för den tekniska bevisningen som ska samlas. Det är väl orimligt om polisen inte skulle vara där efter ett mord, eller hur tänkte du nu?
Citera
2015-06-20, 15:52
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Vad gaggar du om? Det är en brottsplats fortfarande. De är närvarande såväl för den tekniska bevisningen som ska samlas. Det är väl orimligt om polisen inte skulle vara där efter ett mord, eller hur tänkte du nu?

Avspärrningarna är borttagna, polisens tekniker slutförde sitt arbete igår, Det är fritt fram för allmänheten vid mordplatsen...Därför tycker jag att det är märkligt med så många poliser på plats om man har som avsikt att hålla koll där ifall GM eller någon annan intressant person skulle dyka upp på platsen. Det var det jag gaggade om.
Citera
2015-06-20, 16:50
Medlem
BO heter eller kallas för Micke Oden. GM heter Amir och är polare med ökända kriminella som Akofely och Alex N*ass *=y.

Tydligen skall GM bett om numret till en person som heter Micke Jonasson, anledningen skall ha vart att GM velat köpa hasch utav denna. När sedan GM blir nekad telefonnumret av BO, så sätter han kniven i hjärtat på BO som segnar ned.

BO hade tydligen dött i ambulansen på väg in till sjukhuset.

Dessa källor är 100 % pålitliga då jag pratat med en person som känner både BO och GM.

Tilläggas kan göra är att GM bor hemma hos sina föräldrar och haft polisen på besök under hela gårdagkvällen. Han lär nog bli gripen snart.
Citera
2015-06-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrobinx
BO heter eller kallas för Micke Oden. GM heter Amir och är polare med ökända kriminella som Akofely och Alex N*ass *=y.

Tydligen skall GM bett om numret till en person som heter Micke Jonasson, anledningen skall ha vart att GM velat köpa hasch utav denna. När sedan GM blir nekad telefonnumret av BO, så sätter han kniven i hjärtat på BO som segnar ned.

BO hade tydligen dött i ambulansen på väg in till sjukhuset.

Dessa källor är 100 % pålitliga då jag pratat med en person som känner både BO och GM.

Tilläggas kan göra är att GM bor hemma hos sina föräldrar och haft polisen på besök under hela gårdagkvällen. Han lär nog bli gripen snart.

Har du någon ålder på GM?
Citera
2015-06-20, 22:47
Medlem
Tror BO är född mellan 1960
Senast redigerad av xrobinx 2015-06-20 kl. 22:48. Anledning: fel info
Citera
2015-06-20, 22:48
Medlem
GM född 1982-1985
Citera
2015-06-20, 23:07
Medlem
Citat:
Finns ingen i den åldern som passar in i Stockholmstrakten. Men det finns en född 1973 skriven i Rosersberg/Sigtuna, kan det vara han?
Citera
2015-06-20, 23:33
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Finns ingen i den åldern som passar in i Stockholmstrakten. Men det finns en född 1973 skriven i Rosersberg/Sigtuna, kan det vara han?

Skyddad id ?
Citera
2015-06-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Skyddad id ?
Ja det är iofs möjligt. Men jag har kollat i lite andra register längre bak i tiden, ex. folkbokföringen från 1990. Hittar ingen som passar med det namnet i den åldern då heller, han kan iofs bytt namn eller haft skyddad id redan då men det känns inte så troligt.
Senast redigerad av Barack.Obola 2015-06-20 kl. 23:40.
Citera
2015-06-21, 00:33
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Som tur va så var det en skitjobbig alkis som dog, kommer inte saknas av speciellt många.
Vem är du att skriva så när du inte vet någonting? Samlar du på dig inlägg på kontot eller?
Sitt ner för helvete.
Citat:
Stämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Nej. BO är en äldre man boende i området.

Var på platsen igår kväll runt 21:00, inga asvspärrningar, enstaka som gick fram för att lämna blommor vid fontänen där han höggs till döds. Väldigt dystert.
Citera
2015-06-21, 10:59
Medlem
jag och några vänner gick på tunnelbanan från vällingby vid 14 tiden på midsommar afton,
vi sätter oss brevid en kille i 30års åldern som pratar i telefon med sin brors "tjej" tror jag.

killen i frågan skriker ut i vagnen att han ska åka till sollentuna med sin kniv och mörda sin bror,
flashar kniven på tuben med dessutom, iallafall så skriker han att han ska sitta lajf efter idag efter han dödat sin bror, eventuellt skulle han döda sin morsa och hans brud också för han är psyco,

sen var det lite mer jidder om vilken fitta hans bror var sen att han hade dödat sin pappa 95 när han var 18 och redan suttit för det,

finns det någon koppling är detta gm ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in