2015-06-20, 05:58
Medlem
berrateddys avatar
Offret heter Micke och smeknamnet är Micke Norrköping
Senast redigerad av berrateddy 2015-06-20 kl. 06:02.
Citera
2015-06-20, 06:01
Medlem
berrateddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Men vad är det ni ärthjärnor inte förstår? Det spelar liksom ingen roll, jag drev med att ni alltid är så överkåta på etnicitet före allt annat.

Är ni så här jävla korkade på riktigt?

Det som är så fantastiskt roligt är att ni tidigare i tråden förklarade för mig hur oviktigt det var i detta fall och att jag skulle sluta ironisera över er för ni vart kränkta blabla. När nu någon random dude skriver att personen heter Amir då är det jätte jätte viktigt.

Teorin är fortfarande att det är Jihad för att svensken skändat Ramadan genom att dricka alkohol innan mörkret fallit. Så är det bara.

Man skrattar åt er... Förstår ni inte det?
Kan inte tänka mig att Amir skulle vara arg för att ramadan typ skändas i hans medeltidsreligion då han använder Droger. Amir kommer ifrån Blacken (blackeberg)
Citera
2015-06-20, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berrateddy
Kan inte tänka mig att Amir skulle vara arg för att ramadan typ skändas i hans medeltidsreligion då han använder Droger. Amir kommer ifrån Blacken (blackeberg)

Har du någon aning om varför Amir dödade Micke?

Sen vettefan om droger är "olagligt" inom islam (alla jävla blattar röker ju CB) men däremot alkohol. Bara där är ju en fet kulturkrock mot västvärlden (där INGA muslimer hör hemma!!)
Citera
2015-06-20, 09:51
Medlem
var offret missbrukare, vet någon hans efternamn
Citera
2015-06-20, 10:05
Medlem
fishANDchipss avatar
Jag tror att det var ett parkfyllo som föll offer. Han låg precis vid de parkbänkar där dom brukar sitta och senare på kvällen så var det ett gäng andra a-lagare som hade blommor med sig där. Jag såg aldrig hans ansikte så jag kan inte bekräfta mina egna uppgifter men ambulanspersonalen höll på med hjärtmassage när jag gick förbi och han såg väldigt död ut redan på plats tyckte jag.
Citera
2015-06-20, 10:55
Medlem
är det någon här som vet något mer om offret,vad hette han i efternamn
Citera
2015-06-20, 11:49
Medlem
knazbarnets avatar
Som tur va så var det en skitjobbig alkis som dog, kommer inte saknas av speciellt många.
Citera
2015-06-20, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jag tror att det var ett parkfyllo som föll offer. Han låg precis vid de parkbänkar där dom brukar sitta och senare på kvällen så var det ett gäng andra a-lagare som hade blommor med sig där. Jag såg aldrig hans ansikte så jag kan inte bekräfta mina egna uppgifter men ambulanspersonalen höll på med hjärtmassage när jag gick förbi och han såg väldigt död ut redan på plats tyckte jag.
Han ska ha dött på sjukhus enligt media.
Citera
2015-06-20, 12:43
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Han ska ha dött på sjukhus enligt media.

Troligtvis blev han dödförklarad på sjukhuset, kan ha dött innan.
Citera
2015-06-20, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Som tur va så var det en skitjobbig alkis som dog, kommer inte saknas av speciellt många.

Passa dig för vad du säger! Han var verkligen ingen alkis och han var älskad av många, så stäng din ruttna käft!!!!
Citera
2015-06-20, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3ssan-a
Passa dig för vad du säger! Han var verkligen ingen alkis och han var älskad av många, så stäng din ruttna käft!!!!
kan du berätta lite mer om mannen ,jag tror att det var en bekant till mig innan han tuvär blev missbrukare
Citera
2015-06-20, 14:01
Medlem
någon här som vet något mer om offret,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här