Citat:
Ursprungligen postat av
Geronimo81
Take a chill pill...du får det att låta som om vi inte vill lyssna på dig. Sen gnäller du som en tant när någon säger emot dig och kommer du upp med helt andra teorier än de man frågar dig om.
Du gör som du vill, men du kan inte alltid ha rätt...även om du gärna vill det.
Skitsnack, jag påpekar hur idiotiskta era hypoteser är. Jag svarar alltid på frågor, och har inte gnällt en sekund i hela mitt liv. Teorier är underbyggda serier med hypoteser, det har ingen här kommit in med.
Om jag har rätt? Vi får se, sök upp mina hypoteser när saken kommer upp.
Hittils har jag påstått att mördaren är mellan 16-22 år, pojk eller flicka. Att Lisa antagligen knivhuggits av någon som kände henne i en lokal i samma hus som cafet, eller mindre än 100 meter från cafet. Möjligtvis kan hon vara bortförd till fyndplatsen, men det var dagsljus, och vittnen kunde finnas.
Det finns satelittbilder som kan köpas från Frankrike, Ryssland, USA som KAN visa villka fordon som befann sig på platsen klockan 1823-1900, det har polisen inte än gjort något åt. Nu kan det vara för sent.
Det har inte hittats blod utomhus, eller inomhus, något som tyder på att mordplatsen inte hittats.
(Om hon skulle ha mördats blodlöst, så har man heller inte säkrat avföring eller urin, då muskler släpper vid dödens innträffande, varför bläsan töms och tarmen töms. (Om hon dog vid fyndplats, så kan detta ha säkrats där).
De har undersökt alla tänkliga platser utan att hitta blod, avföring eller urin som tyder på annan plats än fyndplats. Möjligheten finns för att Lisa har förts flera mil därifrån för att mördas, för därefter ha dumpats i Blomberg senare.
Möjligheten för att hon mördats i en bil finns också, och senare har man dumpat bilen i någon sjö.