Citat:
Ursprungligen postat av
Harvey440
E du allvarlig? O du hänger på en brottstråd? Läs på..
http://www.rinkebymordet.se
Få med sig rättsmed o labb? Helt bakom lr?..ALLA tidningar,åklagare,advokater osv osv säger ju att det INTE finns teknisk bevisning mot bröderna, så vadå fått med sig? De har inte ett jack shit! Bröderna sitter just pga snuten vill ha dit nån o dom "råkade passa in". Så fort den tekniska undersökningen är klar kommer dom släppas. Pls läs på o slösa inte min tid, puss!
Jag hänger i trådar jag anser intressanta, mestadels politik eller medicin och hälsa.
Att det inte finns teknisk bevisning just nu ja...något som säkerligen kommer att ändras när alla analyser är klara vilket dom inte är än.
Hittar man inget där så kan det nog bli svårt att hålla eller fälla bröderna enbart på att dom varit i närheten och betett sig "underligt".
Tror du på fullt allvar att polisen skulle försöka sätta dit bröderna för mordet om dom inte hade haft något som pekar mot dom, om rättsmed inte hittar något som pekar på dom kommer dom att se ganska dumma ut och häktningen kommer säkerligen att bli rejält sågad vilket polisen och åklagaren säkert är medvetna om.
Citat:
Häkte är skit. Fängelse är guld
Gammal kåkfarare med polishat?