Citat:
Då jag nu sett skiten på nära håll.Det som du skrev, och det som farbror staten anser vara högutbildad syrier och etniska svenskar är ytterligare ett exempel på att staten gör skillnad mellan människor beroende på varifrån de kommer. En svensk med en ettårig svetsarutbildning inte räknas som högutbildad, medans en syrier med samma eller dylikt utbildning räknas som högutbildad. Alltså två personer med samma utbildning har olika värde, eftersom de har olika ursprung.
En syrisk familj med storleken 24 personer .
23 st bor i Sverige en bor kvar.
de började flytta 1989.
De yngsta kan göra sig förstådda på svenska.
Resten yrar mellan engelska och syriska.
Lever fan hela dygnets mörka timmar.
Då jag nu kunde flytta till ett dyrt område efter 30års heltidsjobb så slipper jag dessa antagonister i några år till.
Alla vuxna jobbar svart som städare pizza vrängare eller knarkboll.
Gapar och skriker att alla skall dra åt helvete.
Sen så dumpade de skitblöjor i trapphuset efter ett antal dagar 3 så ryckte områdesvärden ut och sanerade ohyran.
Dagen efter så stod det en träckpåse i trapphuset igen och fina rökmoln steg upp i min lägenhet .
Familjen fick en lägenhet till när jag flyttade, en 4arummare och en trerummare byggdes ihop med två ytterdörrar.
De har en sjurummare som nu betalas av skattepengar a 16866 kr i månaden.
åtta småbarn med barnbidrag en farsa med bidrag en morsa med bidrag en tillkommande släkt med bidrag några tonåringar som ej fick betyg i nian och några knarkande äldre barn.
Detta måste ju vara ett praktexempel på den fina invandringspolitiken.
Tror ej 100lökar räcker till denna klan per mån.