2015-02-26, 18:36
Moderator
Oddballs avatar
Just att hon stller frgor hon inte ens sjlv verkar frst (ftt frgorna genom ronsnckan gissningsvis) och n mindre frstr svaren samt att hon d inte heller kan flja upp det hela r strande. Faktiskt rtt mrkligt att de envisas med att ha kvar henne p den positionen.
2015-06-19, 07:39
Medlem
spelar ingen roll om hen r av icke svenskt ursprung....men hon r s usel som programledare.....
2015-06-19, 07:58
Medlem
satan vad dlig hen r.....gsterna r grymt besvrade av hennes totala brist p kunskap.....
2015-06-19, 17:56
Medlem
Svt har ftt del av kritiken, antar att den har kommit fram till henne, tyvrr verkar hon inte tagit till sig den s hr drygt ett r senare. Hon verkar som sagt ointresserad av sina gster, missar sjlvklara fljdfrgor och knns inte alls bekvm.

Noterar att Gomorron Sverige blir otroligt mycket smre nr Hiba Daniel r med. Det blir hetsigt, prat i munnen och t.o.m. Mats blir nervs!
Snlla, styr upp s att man kan fortstta titta p SVT. Idag fredag 21 mars vinner TV4 p nstan walkover.

Programledarna mste sttta varann och skapa lugn och ro. Inte minst fr gsterna som idag fredag ofta mste stlla motfrgor d dom inte frstr frgan. Det r inte sprket som r problemet, det r inbrytningarna, formuleringarna och frvirrningen. Programmet vinner inte p det hr.

I vrigt gillar jag programmet skarpt och vljer SVT fre TV4 varje dag i veckan, utom d SVT skapar nervositet genom programledarskapet.

......

Hej, tack fr ditt mail och dina synpunkter. Alla r nya ngon gng p jobbet.Hiba Daniel r en bra programledare som bara kommer att bli bttre ju mer hon jobbar.
Hoppas du fortstter att vlja oss.

Gomorron Sverige

http://www.svt.se/tittarservice/frag...owDialogForm=1
2015-06-20, 01:23
Moderator
Oddballs avatar
Man mrker hur stor skillnad det r nr man jmfr Hiba Daniel med sa Avdic, det r som tv olika universum. sa r plst, saklig, lugn och fr gsterna att slappna av/knna sig trygga. Hiba r motsatsen. Hon borde ven tnka p hur hon sitter s hon inte bjussar p trosglimtar/upskirts VAREVIGA dag eftersom hon alltid, precis alltid, har kjol p sig och sitter som om hon var hos gynekologen...
2015-06-20, 11:50
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Svt har ftt del av kritiken, antar att den har kommit fram till henne, tyvrr verkar hon inte tagit till sig den s hr drygt ett r senare. Hon verkar som sagt ointresserad av sina gster, missar sjlvklara fljdfrgor och knns inte alls bekvm.

Noterar att Gomorron Sverige blir otroligt mycket smre nr Hiba Daniel r med. Det blir hetsigt, prat i munnen och t.o.m. Mats blir nervs!
Snlla, styr upp s att man kan fortstta titta p SVT. Idag fredag 21 mars vinner TV4 p nstan walkover.

Programledarna mste sttta varann och skapa lugn och ro. Inte minst fr gsterna som idag fredag ofta mste stlla motfrgor d dom inte frstr frgan. Det r inte sprket som r problemet, det r inbrytningarna, formuleringarna och frvirrningen. Programmet vinner inte p det hr.

I vrigt gillar jag programmet skarpt och vljer SVT fre TV4 varje dag i veckan, utom d SVT skapar nervositet genom programledarskapet.

......

Hej, tack fr ditt mail och dina synpunkter. Alla r nya ngon gng p jobbet.Hiba Daniel r en bra programledare som bara kommer att bli bttre ju mer hon jobbar.
Hoppas du fortstter att vlja oss.

Gomorron Sverige

http://www.svt.se/tittarservice/frag...owDialogForm=1
SVT sjlva tar sedvanligt dmjukt till sig kritiken ocks, ser jag: "Hiba Daniel r en bra programledare som bara kommer att bli bttre"
2015-06-20, 11:54
Medlem
TheHollyhockGods avatar
r inte rasism underbart?

Om det inte vore fr raslagarna p SVT, hade vi aldrig ftt se den hr typen av programledare IG minus-programledare om vi inte kt p semester till Uzbekistan eller ngot.

Spnnande mten... med amatrmssiga programledare. Vr kultur berikad... av usel TV.
2015-06-20, 12:00
Medlem
Jag gillar att SVT viftade bort kritiken som ingenting. Tittaren som skickade in mailet betyder verkligen inte ett skit. S mycket betyder den politiska agenda som utan tvivel eller sjlvkritik ska fljas.
Senast redigerad av Sisoedaersoet 2015-06-20 kl. 12:03.
2015-07-24, 08:32
Medlem
perry2s avatar
Morgonsoffa idag 0815.
P-ledare invandrarkille med hstsvans.
Inbjudna tjej nysvenska Ali, homokille Kjelle Eriksson och vnsterradikala journalisten Cevcila Bjrk.

r det rttvisande och opartiskt?
2015-07-24, 16:16
Medlem
frithiofssons avatar
Japp den nye invandrarkillen som programledare var riktigt obekvm i sin roll idag, men han vxer vl i sin roll s smningom. Han pratade iallafall svenska utan brytning.

Fr vrigt, varfr kan de kra tv kvinnor i par som programledare men aldrig tv mn?
2015-07-24, 16:21
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Morgonsoffa idag 0815.
P-ledare invandrarkille med hstsvans.
Inbjudna tjej nysvenska Ali, homokille Kjelle Eriksson och vnsterradikala journalisten Cevcila Bjrk.

r det rttvisande och opartiskt?

Programledarkurredutten med zlatantofs, -Sik r fisk va? Nr ena programledaren tipsade om rkt sik.

Alkoholfritt vintips ville han ha sklart.

-Jag vet att mina hundar kissar p br, hur vet man att de r rena? Vinexperten fick frklara fr honom att det handlar om vindruvor som vxer p vinstockar inte br. Vegetarian r han ocks.

Ja sger d herrejvlar, SVT lyckas verkligen klmma in allt PK i samma person. Muselman? Check! Vegetarian? Check! Absolutist! Check! Zlatantofs? Check!
2015-07-24, 21:20
Medlem
invandrarbakgrund eller ej..Dom flesta som brjar sin karrir i TV-rutan r nervsa.
Hiba har blivit mycket bttre nu nr hon r varm i klderna.
Gossen med Zlatan-svansen fr vl vi se hur det gr fr....

Ps,missfrst mig inte..jag rstar rtt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in