Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-18, 21:35
Medlem
missmones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightskyInfinitum
Vad, försvinner? varför ?

Artiklar på internet som behandlar AJ. Allt möjligt. Artiklar om hans affärer, intervjuer om Lisas försvinnande osv. Jag länkade tidigare om googles EU policy. Det är bara att göra en sökning på google om AJ så får du upp policyn längst ner.
2015-06-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newflash31
Är det något bekräftat än att sexuellt våld har brukats emot lisa innan hon dog ? Om hon blivit utsatt för ett sexuellt ritualmord borde väl pressen vara snabb med att skriva ut detta så gissar på att vi kan avfärda det eller ? Jag tror i vilket fall att kroppen blivit utsatt för en våldtäkt dock är jag osäker på var.. kan det vara så att dom tagit henne hem och hållt på där ostört och sen forslat iväg kroppen ?

Det enda som är bekräftat är att hon har hittats död, resten är bara spekulationer. Tror inte ens polisen vet då dom ej fått tillbaka provresultat efter obduktionen.
Senast redigerad av Outc4st 2015-06-18 kl. 21:38.
2015-06-18, 21:37
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleriet
Sedan fattade pappan misstankar ganska omgående och varför skulle han åka för att leta efter henne om hon skrev att hon skulle komma hem kl 23? Tänk tio varv till tack

Jag menar alltså att hon ljög för sin pappa och att han tyckte att det verkade oroväckande.
2015-06-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleriet
Det är väl klargjort att hon 18:23 skriver ett sms med texten: "Är på väg hem" eller något snarlikt och varken något mer eller mindre. Tjejerna åkte ju efter stängning i bil och de är hörda så nej, tänk två varv till.

Vet man att det var lisa som skickade smset?
2015-06-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Märkligt fall detta,bortförd i dagsljus vid en genomfartsled,där det kunnat passerat folk
gående eller med olika typer av fordon,det måste ha gått väldigt snabbt eller har gärningsmannen
haft en fruktansvärd tur.

Eller en man (hen) som vet sina spår.
2015-06-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Du vet ju inte ordagrant vad hon har skrivit till sin pappa. Hon kan ha skrivit: Åker hem om ett tag. Ska bara prata lite med tjejerna först. Kommer hem senast kl 23. Sitt inte uppe och vänta.
Ja såna sms har jag fått av min dotter många gånger som hon skriver när nåt kommer emellan och hon blir sen. Varför tog hon mopeden själv just denna dag hade hon stämt träff med någon ändå?
Medlem
NightskyInfinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missmone
Artiklar på internet som behandlar AJ. Allt möjligt. Artiklar om hans affärer, intervjuer om Lisas försvinnande osv. Jag länkade tidigare om googles EU policy. Det är bara att göra en sökning på google om AJ så får du upp policyn längst ner.

Alright, när försvinner dem ? Eller till att börja med kanske ja skulle fråga, var har du läst från första början att dem skall försvinna?
Medlem
missmones avatar
Citat:
Jag menar alltså att hon ljög för sin pappa och att han tyckte att det verkade oroväckande.

Fan också. Nu blev jag nyfiken på varför han begärt att få bort artikeln om miljonerna som han fixade ut till gårdarna. Någon som kan rota fram den artikeln om AJ? Den är borta idag fann senast igår.
2015-06-18, 21:41
Medlem
Citat:

Det tror jag inte. Han tittade på klockan när hon uppgav att hon åkte hemåt, när hon blev ca 20 minuter sen försökte han ringa henne, sedan for han för att se vad som hänt dottern ...
2015-06-18, 21:42
Medlem
Citat:
Fan också. Nu blev jag nyfiken på varför han begärt att få bort artikeln om miljonerna som han fixade ut till gårdarna. Någon som kan rota fram den artikeln om AJ? Den är borta idag fann senast igår.

Du är inte ensam. Jag läste också den igår.
Skumt..
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooogi
Vet man att det var lisa som skickade smset?

Nej, det vet man inte. Men sannolikt ingen litauer heller.
Medlem
NightskyInfinitums avatar
Citat:

Detta Kanske är Sista midsommar arne jönsson får fira ute i det fria, vem vet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in