Citat:
Ursprungligen postat av
DjILY
Det är naturligtvis väldig intressant det ni säger. Men ni förstår säkert att vi andra blir lite misstänksamma. Ni säger så att säga A men inte B. Era konton är båda registrerade efter händelsen, era inlägg tycks begränsas till denna tråd. Det kan naturligtvis förklaras med att ny är från området och reggat er just på grund av detta, men jag tycker det är märkligt att åtminstone en av er uttrycker oro för att skriva här. Även om mördaren skulle vara lös, skulle han väl knappast vara ute efter er, veta vilka ni är, osv.
Så kan ni inte försöka vara så konkreta som möjligt och berätta exakt vad ni eller andra observerat innan Lisa försvann? Går det att utesluta att personerna i bilen som sågs inte är de nu misstänkta gästarbetarna som t.ex. bara låtsades inte hitta i området?
Tja, någon gång så reggar man ju sig.
Att inte ge mer info ligger kanske i sakens natur.
-Jag själv är inte källan, vet dock att min källa stämmer till 100%.
-Den eller dom som synts kanske inte alls har med detta att göra.
(tillräckligt många oskyldiga har redan hängts ut här)
-Att det skulle vara någon av bröderna, som är väl kända i området finner jag helt osannolikt.
Min Point i mitt första inlägg är både spekulation och fakta. Betonar att denna fakta om bil och person inte behöver betyda något alls. Konstaterar bara att magkänslan säger att det finns något mer i detta case som vi inte har sett än.