2015-06-17, 21:14
Medlem
Haha asså man slås ju inte.. Det är inte ok vare sig du är man eller kvinna man kanske drar någon om det är självförsvar men tycker du med att hon ska få slå dig om du typ gillade apor men inte hon?

Och sedan tycker jag feminister är löjligt det kan vara jämlikt ändå.. Varför ha massa namn på allt?
Citera
2015-06-17, 21:40
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Haha asså man slås ju inte.. Det är inte ok vare sig du är man eller kvinna man kanske drar någon om det är självförsvar men tycker du med att hon ska få slå dig om du typ gillade apor men inte hon?

Och sedan tycker jag feminister är löjligt det kan vara jämlikt ändå.. Varför ha massa namn på allt?
Håller med med de med namnet! Det kan lika gärna heta jämnstäldighet o inte feminism
Citera
2015-06-17, 22:11
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Hmm antar att du är feminist?

Inte då. Jag bara hatar idioter. Feminister ingår i den gruppen också. Rättfärdigar dock inte beteendet.
Citera
2015-06-17, 23:26
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Inte då. Jag bara hatar idioter. Feminister ingår i den gruppen också. Rättfärdigar dock inte beteendet.
Du är inte jag så du kan göra dina egna val i livet och vi båda har olika uppfattningar om vem som är vad.
Citera
2015-06-17, 23:27
Medlem
Retmas avatar
Du kanske förtjänar att bli straffad?
Citera
2015-06-17, 23:28
Medlem
vasilisacats avatar
Vad fan kommer polisen vilja att jag gör ifall jag ringer dem?
Citera
2015-06-17, 23:38
Medlem
Citat:
Vad fan kommer polisen vilja att jag gör ifall jag ringer dem?

Typ hoppar från en bro som resten av jordens normala människor också vill att du gör
Citera
2015-06-17, 23:42
Medlem
vasilisacats avatar
dubbelpost
Senast redigerad av vasilisacat 2015-06-17 kl. 23:42. Anledning: gg
Citera
2015-06-18, 01:16
Medlem
vasilisacats avatar
Detta är sjukare än vad jag va innan psykhemmet min flickvän hade visst hittat min tråd då hennes bekant hade visat mig den. Helt ovetande om detta kom jag hem till henne då hon sa att vi skulle ses snabbt.
Då trodde jag självfallet att vi kunde lösa detta problemet utan våld och andra bravader. När jag kom in i lägenheten bad hon mig sätta sig i köket och satte sig ner mitt emot mig och kollade på mig med en stadig blick och sa - varför har du lagt ut en tråd som handlar om mig på flashback?

Då kände jag mig plötsligt illa hotad och illa till mods så jag ställde mig upp och börja springa då hennes hund plötsligt dyker upp framför dörren så jag snubblade på djuret och ramlade och slog i huvudet och blev medvetslös.
Nu börjar jag känna lite skuldkänslor och ångest eftersom min flickvän lyckades släpa mig till sängs och tog hand om mig väldigt bra. Men hon kände sig tyvärr inte säker nog att får flytta in hos henne igen inte för tillfället iaf.
Citera
2015-06-18, 02:08
Medlem
Citat:
Detta är sjukare än vad jag va innan psykhemmet min flickvän hade visst hittat min tråd då hennes bekant hade visat mig den. Helt ovetande om detta kom jag hem till henne då hon sa att vi skulle ses snabbt.
Då trodde jag självfallet att vi kunde lösa detta problemet utan våld och andra bravader. När jag kom in i lägenheten bad hon mig sätta sig i köket och satte sig ner mitt emot mig och kollade på mig med en stadig blick och sa - varför har du lagt ut en tråd som handlar om mig på flashback?

Då kände jag mig plötsligt illa hotad och illa till mods så jag ställde mig upp och börja springa då hennes hund plötsligt dyker upp framför dörren så jag snubblade på djuret och ramlade och slog i huvudet och blev medvetslös.
Nu börjar jag känna lite skuldkänslor och ångest eftersom min flickvän lyckades släpa mig till sängs och tog hand om mig väldigt bra. Men hon kände sig tyvärr inte säker nog att får flytta in hos henne igen inte för tillfället iaf.

Förstår verkligen din ångest när du fick reda på att hon kände till din fb tråd :/ Tur att det inte gick längre så du hade behövt ta till med våld igen, är så tråkigt att kvinnor aldrig lär sig sin rättmätiga plats.
Citera
2015-06-18, 06:21
Medlem
syndroms avatar
Ooookej, du ska nog tillbaka till psyket och få lite vård innehållandes vad varje individs rättigheter är.
Citera
2015-06-18, 10:14
Medlem
Tittar vi på händelserna o tidsangivelserna så kan vi komma fram till två olika alternativ. Antingen har ditt trolleri gått så långt att trovärdigheten är som bortblåst o då är det dax att lägga ner. Eller så lider du av en psykos o behöver snabbt vård för att komma ur din fantasivärld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in