Citat:
Ursprungligen postat av
Alternativa
Du gissar mycket och känns rätt grön i sammanhanget. Angående vad en desperat man som mördat en kvinna orkar lyfta kan du läsa om i fallet Elin Krantz , du lär nog bli förvånad.
Jag är långt från grön i sammanhanget och har följt fallet med Elin Krantz. GM i det fallet var inte 80 år och det tror jag att du begriper. Jag vet inte om du har släktingar eller bekanta i den åldern, eller någon gång besökt ett ålderdomshem, men tro mig - I 80 års-åldern är man inte särskilt alert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Macca2013
Du pratar som om allt vore klart och klappat, utrett och färdigt. Vi vet i princip ingenting. "Inget som binder AJ och hans son till brottet". Tillåt mig att skratta. Vad är det du vet? Vad vet du om något?
Tagga ner med din överlägsna attityd. Och håll dig borta från droger, de förstör dina hjärnceller.
Nej, exakt. Vi vet ingenting. Med största sannolikhet har polisen kollat upp AJ. Hans son har de inte kollat upp då han enbart är en trådsanning och inte existerar.
Har du läst mina inlägg i andra trådar borde du ha förstått att jag inte har rört ett narkotikum på snart ett år.