2015-04-09, 15:30
Medlem
dutys avatar
Ekonomi i Uppsala eller Lund..?
Citera
2015-04-09, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duty
Ekonomi i Uppsala eller Lund..?

Uppsala eftersom du bor i Stockholm. Annars hade det varit hugget som stucket.
Citera
2015-04-09, 17:28
Medlem
dutys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Uppsala eftersom du bor i Stockholm. Annars hade det varit hugget som stucket.

mja, det gör väl egentligen inte så jättemycket med tanke på att jag ändå måste flytta? Kan inte tänka mig att så många pendlar?

Har tidigare varit inställd på Lund men googlat runt endel idag och sett Uppsalas alumni och blivit imponerad i jämförelse med Lund's Vääldigt osäker atm.
Citera
2015-06-17, 22:26
Medlem
Vet att tråden är gammal men är väldigt nyfiken på just trådens titel: Det är ju subjektivt men hur är folket generellt på programmet? Hur är kulturen etc
Citera
2015-06-17, 22:44
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Vet att tråden är gammal men är väldigt nyfiken på just trådens titel: Det är ju subjektivt men hur är folket generellt på programmet? Hur är kulturen etc

Skulle beskriva det som en mid/bra gymnasieskola ungefär. Både till kultur och seriositet hos studenterna.
Citera
2015-06-18, 16:30
Medlem
dutys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Skulle beskriva det som en mid/bra gymnasieskola ungefär. Både till kultur och seriositet hos studenterna.

Lalligt med andra ord? Hur kan det komma sig? Krävs ju trots allt 21 plus minus 0.2 för att komma in?
Citera
2015-12-10, 17:57
Medlem
Vad tror folk kring antagningen till Ekonomie Kandidatprogram i Uppsala. Blev antagen nu VT16 med 1,55 på HP men vill egentligen vänta tills VT17 för att börja. Urval 1 för VT16 var 1,45, samma som VT15 där urval 2 landade på 1,4. Min fråga är, hur stor risk tar jag genom att tacka nej till platsen i år? Kollar man historiskt så är antagningskraven högre än någonsin. Hur sannolikt tror ni att det är att den skulle överstiga 1,55 VT17? Inte sannolikt alls eller hur?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in