Citat:
Ursprungligen postat av
Agathorn
Jag trodde för mycket på deras villkor om 90 % uttag och kände en trygghet i det. Något dom bara ljög om.
Mkt illa att de slopat den möjligheten, som tur är lyckades jag utnyttja den innan den försvann.
Utan den möjligheten är det ju ointressant att spara pengar hos TB, även om man sparar långsiktigt vill man ju ha möjlighet att plocka ut dem inom rimlig tid. Innan kommunicera de ju 90% inom kort tid och sen resterande inom 1år.
Som det ser ut nu är det ju evighets väntan på att få ut pengar, och då är det ju egentligen egalt vilken avkastning man får på dem då det bara är låtsas pengar innan man får ut dem.