Citat:
Ursprungligen postat av
CrossArrow
Borde väl ha märkts på den grad dom är misstänkta eller ???
Jag nämnde inte vid vilken tidpunkt. Det kan ha skett efteråt.
Jag blir så förvånad över hur saker och ting kan bedömas här på FB, olika sanslösa teorier har jag inget emot så länge personen kan argumentera för sin sak.
Samma saker som sker här och nu, skedde med Krantzfallet. När sen fupen kom så visade det sig att polisen jobbat på ett HELT annat sätt än alla spekulationer på FB. De hade bevis som ingen här FB visste om, de hade vittnen som ingen hade hört talas om. Framförallt så var det många av de saker som skrevs hundratals sidor och på FB som inte ens berördes i rättegången.
Så, för er egen skull.....Ta en funderare innan ni håller i en viss ståndpunkt. Kanske har just DEN saken ingen som helst betydelse eller så är det tvärtom, det ni tvivlar på har polisen mycket torrt på fötterna om.
LÄR er att det ni skriver, oavsett VAD ni skriver, så är det SPEKULATIONER och behöver inte ha ett smack att göra med vad som sen tas upp i en ev. rättegång. Ni lägger mycket tid och energi på ett fall som ni inte har insyn i, precis som det ska vara. Polis och åklagare gör hundra saker på en gång och det DU tror inte är gjort är säkert utforskat både en och fem gånger.
Den som verkligen HAR nåt att tillföra sitter inte här och skriver, den tar kontakt med polisen själv och får därmed information om att de inte ska sprida sina kunskaper då det kan förhindra att en ev GM blir fälld. DET vill den personen inte har på sitt samvete.
Så, tänk till lite först...Snälla!