2015-06-17, 15:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Jag står för mina åsikter. Dessutom var det inte näven utan en örfil hade det varit näven hade det varit en helt annan sak.

Ja du har givetvis rätt, en örfil förtjänade hon nog....
Citera
2015-06-17, 16:27
Medlem
Citat:
Det var ju delvis hennes fel som sakt. Hon döljde en väldigt allvarlig grej.

För det första så heter det dolde och inte döljde..

För det andra, så har du inte en skruv lös, utan ta mig fan en hel jävla verktygslåda full. Och du är definitivt i gott sällskap här då de flesta, så när som ett fåtal som har alla hönsen i hönsgården för det har jävlar inte du. Det är en skam att människor som du släpps ut och inte får mer hjälp. Skrämmande

Du och dina gelikar borde sitta ensamma på en öde ö och aldrig släppas därifrån.
Citera
2015-06-17, 16:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Som sakt Feminism borde inte existera i sverige eftersom kvinnor har det väldigt bra här, även bättre än vissa män. När vi nämner mellanöstern då är det en annan femma för dem är verkligen förtryckta där av både religösa skäl samt av män.

Absolut, jag håller med. Men om TS bara läste en konversation från hennes Facebook där hon beskrev sig själv som feminist så vet man egentligen inte. Jag avskyr också den typiska svenska feministen, men eftersom TS beskriver tjejen annars som vilken tjej som helst blir man lite mörkrädd när han exploderar direkt.
Citera
2015-06-17, 17:06
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Absolut, jag håller med. Men om TS bara läste en konversation från hennes Facebook där hon beskrev sig själv som feminist så vet man egentligen inte. Jag avskyr också den typiska svenska feministen, men eftersom TS beskriver tjejen annars som vilken tjej som helst blir man lite mörkrädd när han exploderar direkt.
Vi alla är olika människor vissa tar saker på en lägre grad och andra på en högre
Citera
2015-06-17, 17:27
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Nu jävlar har ja hamnat i skiten! Kom precis från jobbet då löper min polare fram till mig och säger att snuten har letat efter mig och att dem har lämnat ett nummer jag skulle ringa till direkt när jag kom hem. Vågar man ringa eller inte? Borde jag förbereda mig för något?

Citat:
Jag står för mina åsikter. Dessutom var det inte näven utan en örfil hade det varit näven hade det varit en helt annan sak.

Du ska tala om för polisen precis hur det ligger till. Du säger ju att du står för dina åaikter och att du handlat rätt, men kanske en smula överilat.

Ta ditt straff som en man. Har det gått till som du beskriver kommer du undan med böter troligen kombinerat med några tiotals timmars samhällstjänst.

Analysera situationen och lär dig att du inte måste utföra det som först dyker upp i hjärnan. Som traditionell man förväntas du vara förnuftsstyrd och inte vara slav under dina känslor.
Citera
2015-06-17, 17:44
Medlem
vasilisacats avatar
Nu börjar saker ta hus i helvete hon skrev till mig nyss att jag ska ge henne 10.000kr i hand så lägger hon ner anmälningen
Citera
2015-06-17, 18:08
Medlem
Citat:
Nu börjar saker ta hus i helvete hon skrev till mig nyss att jag ska ge henne 10.000kr i hand så lägger hon ner anmälningen

Det var billigt! Bäst du tackar ja medan det fortfarande är rea.

Tiotusen kan det väl vara värt att få spöa på en liten tjej.
Citera
2015-06-17, 18:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Men simpelt om hon gör en anmälan om misshandel då tar du en anmälan om utpressning, Sedan efter det är klarat kommer hon dra tebax sin anmälan som förmodligen hennes vänner ligger bakom då upptäcker dem att fel väg att ta om sms txt om utpressning!
Citera
2015-06-17, 18:49
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men simpelt om hon gör en anmälan om misshandel då tar du en anmälan om utpressning, Sedan efter det är klarat kommer hon dra tebax sin anmälan som förmodligen hennes vänner ligger bakom då upptäcker dem att fel väg att ta om sms txt om utpressning!
Ska ta ett redigt snack med henne så får vi se hur de blir.
Citera
2015-06-17, 19:02
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Vi alla är olika människor vissa tar saker på en lägre grad och andra på en högre

Jepp, absolut. Och vissa förtjänar att sitta på psykhem eller i fängelse.
Citera
2015-06-17, 19:20
Medlem
vasilisacats avatar
Hmm antar att du är feminist?
Citera
2015-06-17, 20:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ska ta ett redigt snack med henne så får vi se hur de blir.
Nej nej inget redigt snack gå till polisen och kolla av vad hon gjort sedan innan förhör etc så säger du att du vill göra en motanmälan och utpressning, Sedan agera som en man i detta läge skit i henne bara se till att visa txt i anmälan åt polisen också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in