2015-06-17, 11:27
Medlem
Betoningen ligger nog på misstanke - till skillnad från dig tar hon inte för givet att en misstanke anmäld till polisen, eller som gått till ett åtal, måste vara lika med att personen ifråga faktiskt har gjort sig skydlig till brott.
Citera
2015-06-17, 11:30
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Betoningen ligger nog på misstanke - till skillnad från dig tar hon inte för givet att en misstanke anmäld till polisen, eller som gått till ett åtal, måste vara lika med att personen ifråga faktiskt har gjort sig skydlig till brott.
Du har rätt, det är antagligen en massa tjejer som springer runt och falskanmäler invandrare för att förändra statistiken, att jag inte tänkte på det!
Citera
2015-06-17, 11:53
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2015-06-17, 11:56
Avslutad
Varför skriva invandrare och sedan "svennebanan"?
Hon får väl hålla samma stil genom hela krönikan.
Antingen svenskar och invandrare eller svennebananer och blattar.

Är det inte rasistiskt att klumpa ihop ALLA invandrare, 1,6 miljoner mot svenska män, 4 miljoner?
Våldtar alla invandrare, och "bara" vita svenska män?
Citera
2015-06-17, 12:05
Medlem
stopthekillings avatar
Någon som vet i hur många anmälningar man hittar en misstänkt? Mellan 10-20% av alla våldtäkter anmäls, så 2,2 promille ökas direkt till 2,5-5% utav alla invandrare. Om man hittar en misstänkt i 50% utav alla anmälningar så blir det genast 5-10%, en helt sjuk siffra, som faktiskt verkar stämma. (om nu siffran 50% stämmer)
Citera
2015-06-17, 12:12
Medlem
Bewnhurs avatar
Det är oärligt att ta alla invandrare i en grupp dock.

Jag är i gruppen invandrare och är ganska säker på att min grupp våldtar betydligt mindre än andra i samma grupp som jag nu tydligen tillhör.
Citera
2015-06-17, 12:49
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Det är oärligt att ta alla invandrare i en grupp dock.

Jag är i gruppen invandrare och är ganska säker på att min grupp våldtar betydligt mindre än andra i samma grupp som jag nu tydligen tillhör.

Så är det ju. BRÅs rapport från 2005 är väl den senaste vi har att gå på innan siffrorna baserat på etnicitet mörklades (för att de inte var roliga om man var PK).

Östasiater och sydöstasiater våldtar minst av alla. 20% mindre än etniska svenskar till och med. Svenskarna var satt som norm med siffran 1. Öst/Sydöstasiater hade siffran 0,8. Araber och afrikaner var skyhögt över detta och jag vill minnas att Marockaner stod ut med siffran 22.

Nu behöver ju inte det innebära att Marockaner är värre än andra araber utan kan bero på att urvalsgruppen är för liten, så man ska nog hellre se araber som en enhetlig grupp i denna fråga. Afroafrikaner (PK för neger från Afrika) som en annan grupp. Dessa är minst tiofalt mer benägna att ägna sig åt överraskningssex än svenskar.
Citera
2015-06-17, 13:17
Medlem
"Jag vill säga till dem att det, just idag, finns ett dussin etniska svenskar som misshandlar sina fruar."

Detta förvirrar mig så jävla mycket.

När en "svensk man slår sin fru" är han etniskt svensk helt plötsligt, enligt vänster media - annars existerar vi inte, utan är en nationalistisk/rasistiskt konstruktion för att framhävda ett "vi och dem-tänkande".
När somalier våldtar är de "svenskar".
När Somalier spelar bandy är de "somalier".

Finns det en svensk/skandinavisk etnicitet plötsligt enligt vänstern?

Och ja, som vissa förutspådde på flashback, efter detta fall med Lisa Holm, och när det kommer fram att det säkerligen var invandrare (vilket allt tyder på nu) kommer de skriva artiklar om rasism och främlingsfientlighet- men aldrig problem med invandrarbrott.

jag gillar även henns slutkommentar "Inom några dagar kommer en svennebanan att mörda sin hustru"
detta är samma person som skulle kalla folk för rasister när en "kulturberikare" våldtar någon.
Senast redigerad av quezen 2015-06-17 kl. 13:21.
Citera
2015-06-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Tack för ett gott skratt.
Precis så ser det ut, ja.

De slår knut på sig själva och som vi ser i den länkade artikeln så vet de inte ens själva på vilket vis de ska benämna folk.

Var inte kulturberikare ok, ett tag?
Försvann det när vi fick lära oss att vi inte har någon egen kultur, eller hur var det med det?
Hon är en pk-fitta.
Detta jag stör mig på med aftonbladet:ta tex hembesöken till flashback-forumiter och avpixlat mm. Okej, de sade ett par otrevliga ord och ni vill veta varför`...
OKEJ!?
Hur vore det om ni gjorde hembesök på människor som faktiskt våldtagit,mördat,misshandlat och rånat folk? Och kanske frågar hur i helvete de kunde anse sig ha den rättigheten- och nej, bryr mig ej om etniciteten hos dessa slödder, men jag vet att vänstermedia gör och är väl medveten om vilka de kommer "stöta på".

Sedan är det ironiskt att när nordisk ungdom besökte Jan Helin och hans fru, då fick de stängd dörr och blev tillsagda att de inte ville prata med sådana som de.
Okej, fine. jag förstår det, men varför är du då bakom samma aktioner gentemot anonyma personer, som är just anonyma för DE vill vara anonyma. Hur i helvete fungerar den logiken? jag vill leta upp och prata med anonyma personer med tv-kameror och fotografer utan deras tillåtelse- i deras hem. HALLÅ?!
Senast redigerad av quezen 2015-06-17 kl. 13:56.
Citera
2015-06-17, 14:26
Medlem
stopthekillings avatar
Med simpel matematik så kan man räkna ut att 1500 svenskar blev misstänkta för våldtäkt, samma siffra bland utlandsfödda är 1828, så en majoritet utav alla våldtäktsmän är utlandsfödda, och då räknar man inte ens med andra generationens invandrare eller svenskar med en utlandsfödd förälder! Ungefär 55% utav våldtäkterna begås utav utlandsfödda.

Om vi räknar med svenskar med invandrarföräldrar så måste vi lägga till 550st våldtäkter i statistiken, då begår invandrare 62% utav alla våldtäkter, men tänk på att vi har lite andra invandrare idag än vad vi hade när denna studie gjordes, vi har fler afrikaner, Somalier och Afghaner, de med högst överrepresentation, och nu har även den tredje generationens invandrare börjat växa upp. Sen har vissa en invandrarförälder men en svensk mamma t.ex, de finns inte med i den statistiken.
Senast redigerad av stopthekilling 2015-06-17 kl. 14:31.
Citera
2015-06-17, 15:41
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bilder/yrwfgjdybxpsa/

Snacka bort den statistiken, multikultivurmare!

Är det socioekonomiska faktorer eller att det är varmt på somrarna som gör att MENA folket gillar att våldta svenska flickor?

Sen kan vi alla skicka iväg mail till denna "reporter" som skriver krönikor som jag torkar mig i röven med och fråga varför hon är så rasistisk och sprider fakta om invandringen, 450% det är fan inte illa det!
Senast redigerad av Mialterego 2015-06-17 kl. 15:43.
Citera
2015-06-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Jag frågade henne vad hon menade med "etniska svenskar" hon blockade mig.

hahahahahaah.

vilken störd jävel. Eller så läste hon denna post och fick panik.

När man raserar deras världsbild så går dom snabbt in i sin bubbla igen, kurerar sig säkert med ekologiskt svenskt rödvin med sina svenska vänner på Södermalm! Lever som man lär anammar ju inte etablissemanget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in