Citat:
Jag fick dem i stort sett gratis, så de är gratis även för er.
det finns både magneter och pins, båda små (25mm) men jag skickar gärna ut! Vore toppen om du skickar ev adress senast på fredag så får du en av varje om du vill 
Citat:
Haha, toppenförslag! Tack din härliga människa! Blev sugen på att spela in live hos bfc nu om han kan fixa min första mjuka holk.. Jag bara spottar ur mig ett antal spontana tankar här:
* Vanliga myter och fördomar om diverse droger, som att molly steker hjärnan, syra är beroendeframkallande, osv.
* Situationen gällande legalisering av cannabis i Sverige och för- och nackdelar med detta.
* Uppläsning och kommentarer av nån tripp/rusrapport? Som killarna som tryckte massa benso, drack bira och skar sönder varandra
* Tjackballe - vad är det och vad kan man göra åt det? xD
* Salgoud röker holk under inspelning så han får veta vad han pratar om
* Tips o tricks!
* Vilka droger är bra att ha sex/djupa diskussioner/stora upplevelser på?
* Situationen gällande alla övriga droger i Sverige; är vi mer liberala idag eller är det striktare?
* Resultatet av legalisering av cannabis i vissa amerikanska delstater
* Ställen man måste besöka om man är i Amsterdam
Vet inte om något av detta är användbart, men det kan kanske inspirera lite
* Vanliga myter och fördomar om diverse droger, som att molly steker hjärnan, syra är beroendeframkallande, osv.
* Situationen gällande legalisering av cannabis i Sverige och för- och nackdelar med detta.
* Uppläsning och kommentarer av nån tripp/rusrapport? Som killarna som tryckte massa benso, drack bira och skar sönder varandra

* Tjackballe - vad är det och vad kan man göra åt det? xD
* Salgoud röker holk under inspelning så han får veta vad han pratar om

* Tips o tricks!
* Vilka droger är bra att ha sex/djupa diskussioner/stora upplevelser på?
* Situationen gällande alla övriga droger i Sverige; är vi mer liberala idag eller är det striktare?
* Resultatet av legalisering av cannabis i vissa amerikanska delstater
* Ställen man måste besöka om man är i Amsterdam
Vet inte om något av detta är användbart, men det kan kanske inspirera lite