Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-16, 19:37
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Magneter? Har du magneter? Jag vill ha magneter! Vad vill du ha för dom?

Jag fick dem i stort sett gratis, så de är gratis även för er. det finns både magneter och pins, båda små (25mm) men jag skickar gärna ut! Vore toppen om du skickar ev adress senast på fredag så får du en av varje om du vill

Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
Jag bara spottar ur mig ett antal spontana tankar här:

* Vanliga myter och fördomar om diverse droger, som att molly steker hjärnan, syra är beroendeframkallande, osv.

* Situationen gällande legalisering av cannabis i Sverige och för- och nackdelar med detta.

* Uppläsning och kommentarer av nån tripp/rusrapport? Som killarna som tryckte massa benso, drack bira och skar sönder varandra

* Tjackballe - vad är det och vad kan man göra åt det? xD

* Salgoud röker holk under inspelning så han får veta vad han pratar om

* Tips o tricks!

* Vilka droger är bra att ha sex/djupa diskussioner/stora upplevelser på?

* Situationen gällande alla övriga droger i Sverige; är vi mer liberala idag eller är det striktare?

* Resultatet av legalisering av cannabis i vissa amerikanska delstater

* Ställen man måste besöka om man är i Amsterdam

Vet inte om något av detta är användbart, men det kan kanske inspirera lite
Haha, toppenförslag! Tack din härliga människa! Blev sugen på att spela in live hos bfc nu om han kan fixa min första mjuka holk..
Citera
2015-06-16, 20:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Haha, toppenförslag! Tack din härliga människa! Blev sugen på att spela in live hos bfc nu om han kan fixa min första mjuka holk..
Min juridiska ombud avråder mig från att uttala mig denna fråga.
Citera
2015-06-16, 21:26
Medlem
bigpetes avatar
Glad att kunna stå till tjänst
Citera
2015-06-17, 06:25
Blir det ngt avsnitt idag ?
Citera
2015-06-17, 08:09
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Blir det ngt avsnitt idag ?

Jajamen, det kommer ett väldigt väldigt långt avsnitt snart. En fortsättning på intervjun med bruce_Lee. Har två snabba redigeringar att göra - släpper runt lunch.
Citera
2015-06-17, 08:23
Citat:
Jajamen, det kommer ett väldigt väldigt långt avsnitt snart. En fortsättning på intervjun med bruce_Lee. Har två snabba redigeringar att göra - släpper runt lunch.

Trevligt väntar med spänning
Citera
2015-06-17, 09:49
Medlem
Salgouds avatar
Avsnitt 20 - Bruce_Lee (del 2) - ute nu!

Del två utav min lååånga intervju med Bruce_Lee finns nu ute. Ni som ville ha längre avsnitt kommer förhoppningsvis få nog denna veckan då avsnittet slår nytt rekord på den fronten.. Denna delen är mer personlig och fokuserar på Bruce_Lees egna eventuella alkohol- och drogmissbruk, fobier som gör att ingen kan röra henne i armvecken (risk finns annars att hon spyr) och att hon ibland inte kan blinka utan att må illa, med mera.

Kan du spela in 1 minut?
Jag behöver runt 10 pers för att läsa in runt 1-12 meningar för ett framtida avsnitt. Detta kan spelas in antingen med proffsutrustning, inbyggd laptop mic, eller rakt i telefonen. Det spelar ingen roll. Jag behöver allt inom en vecka om möjligt.. Om du skulle kunna tänka dig att hjälpa till med en inspelning får ni gärna höra av er via PM eller epost!

Finns på soundcloud, itunes, appar, och hemsidan!

Citat:
Trevligt väntar med spänning

Väntan är över!
Senast redigerad av Salgoud 2015-06-17 kl. 10:38.
Citera
2015-06-17, 12:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Kan du spela in 1 minut?
Jag behöver runt 10 pers för att läsa in runt 1-12 meningar för ett framtida avsnitt. Detta kan spelas in antingen med proffsutrustning, inbyggd laptop mic, eller rakt i telefonen. Det spelar ingen roll. Jag behöver allt inom en vecka om möjligt.. Om du skulle kunna tänka dig att hjälpa till med en inspelning får ni gärna höra av er via PM eller epost!
Jag har ju redan sagt ja, har du missat det PM:et?
Citera
2015-06-17, 12:49
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har ju redan sagt ja, har du missat det PM:et?

Det kommer! har dålig tillgång till internet nu på semestern, men skickar till dig om några timmar när jag är vid datorn igen. Behöver ändå runt 10 pers till tror jag.
Citera
2015-06-17, 16:35
Bannlyst
Mycket intressant och underhållande pod, fortsätt så!
Creds till "salgoud" eller vad du nu har för användarnamn,

Nu har jag glömt användarnamnet på han som gjorde/gör rättegångspodden men iaf, jag tror att ni skulle vara ett bra team tillsammans.

Kan man kanske se ett framtida samarbete, som det ser ut nu så jag ju R-podden stått stilla väldigt länge, är det någon som vet om det kommer fler avsnitt från honom?
Citera
2015-06-17, 16:44
Riktigt grymt avsnitt, nog ett av de bästa riktigt intressant och givande att lyssna på. En hel del som fanns att diskutera om som jag fann intressant. Roligt också att avsnittet var så långt. bruce_lee är ju en ängel som ställer upp och delar med sig så personligt
Citera
2015-06-17, 16:55
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullADHD
Mycket intressant och underhållande pod, fortsätt så!
Creds till "salgoud" eller vad du nu har för användarnamn,

Nu har jag glömt användarnamnet på han som gjorde/gör rättegångspodden men iaf, jag tror att ni skulle vara ett bra team tillsammans.

Kan man kanske se ett framtida samarbete, som det ser ut nu så jag ju R-podden stått stilla väldigt länge, är det någon som vet om det kommer fler avsnitt från honom?

Tack ska du ha, och Salgoud stämmer bra! Roligt att du nämner det - jag var faktiskt i kontakt med honom för några månader sedan, och ett samproducerat avsnitt är inte helt omöjligt. Han verkade villig men hade en tuff sommar med jobb, och dessutom ville jag komma ikapp lite i kunskapsnivå. Hans poddar är ju fantastiska - i min mening det bästa på den svenska podscenen, utan större tvekan. Jag har ett par idéer och hoppas han är sugen om ett par månader som sagt. Hurvida det kommer fler avsnitt vet jag inte, men både tror och hoppas att det kan komma ett senast mot hösten..

Citat:
Riktigt grymt avsnitt, nog ett av de bästa riktigt intressant och givande att lyssna på. En hel del som fanns att diskutera om som jag fann intressant. Roligt också att avsnittet var så långt. bruce_lee är ju en ängel som ställer upp och delar med sig så personligt

Roligt att höra! Jag var nästan lite orolig inför att släppa ett så långt avsnitt, men visste inte vad jag skulle klippa bort. När jag bearbetat halva (vilket låg i en inspelning) så tänkte jag att jag skulle skippa sista biten (som låg i en annan), men det gick inte! Så det är roligt att du gillade det. Bruce_lee är (precis som de andra jag intervjuat - väntar fortfarande på motsatsen) en riktigt härlig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in