Citat:
Ursprungligen postat av
Artilleriet
Vet inte om vi sett samma intervju men andra här på FB upplevde samma sak som mig, hon uppvisade ett avvikande beteende. Alla hanterar sorg olika självklart men det där var något annat. Särskilt som de flesta som befann sig på platsen grät eller visade tecken på sorg och bedrövelse.
Att börja gråta mitt under en intervju är något de flesta skulle undvika. Har du möjlighet att länka till intervjun? Verkar som att jag har missat den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Artilleriet
Hur som helst, efter alla rättsskandaler som varit så vore det sjukt om de fälls utan stark teknisk bevisning. Även om det föreligger så att allt talar mot bröderna så ska inte det räcka för fällande dom.
Nu har ju varken obduktion genomförts eller svaren på proverna kommit tillbaka, det finns ingenting som talar för att de INTE har teknisk bevisning. De vill helt enkelt vara på den rätta sidan och låter det ta lite längre.
För övrigt har varken du eller jag någon aning om vad polis och åklagare vet och vilka bevis som finns än det som har sagts i media. Är övertygad om att det har kommit fram saker under utredningens gång som knyter bröderna till LH.