2015-06-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DokuKritan
Har inte lyckats hitta en enda artikel med Leif GW Persson där han kommenterat fallet med Lisa Holm.

Det är vid sådana här ärenden jag verkligen vill höra GW Perssons utlånande.

Som alla andra säger, han har väl sin period nu.
Citera
2015-06-15, 12:12
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Som alla andra säger, han har väl sin period nu.
Men de brukar han ju ha om vinterhalvåret..
Citera
2015-06-16, 00:59
Medlem
massepojkens avatar
Fick precis höra från en trovärdig källa att GW ligger på sjukhus. Därför denna tystnad.
Citera
2015-06-16, 15:09
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Fick precis höra från en trovärdig källa att GW ligger på sjukhus. Därför denna tystnad.
Du vet inte anledningen till detta?
Citera
2015-06-16, 15:26
Medlem
emma80s avatar
Nu har GW talat ut om sina tankar kring fallet Lisa Holm och de tre personer som i skrivande stund står inför häktningsförhandlingar.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/800998-leif-gw-persson-om-lisa-holm

Citat:
Ursprungligen postat av DokuKritan
Har inte lyckats hitta en enda artikel med Leif GW Persson där han kommenterat fallet med Lisa Holm.

Det är vid sådana här ärenden jag verkligen vill höra GW Perssons utlånande.
Citera
2015-06-16, 15:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nu har GW talat ut om sina tankar kring fallet Lisa Holm och de tre personer som i skrivande stund står inför häktningsförhandlingar.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/800998-leif-gw-persson-om-lisa-holm

Jag tycker den artikeln är lite konstig. Citaten låter som om någon skulle göra en parodi på GW. Han uttalar sig på ett sätt som inte riktigt är normalt för honom. Han brukar till exempel inte prata om motiv på det sättet.
Citera
2015-06-16, 16:11
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker den artikeln är lite konstig. Citaten låter som om någon skulle göra en parodi på GW. Han uttalar sig på ett sätt som inte riktigt är normalt för honom. Han brukar till exempel inte prata om motiv på det sättet.
GW brukar ju avfärda motiv som "ett njutningsmedel för överklassen".
Tycker också att artikeln var lite märklig..
Citera
2015-06-16, 16:13
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzMassak
GW brukar ju avfärda motiv som "ett njutningsmedel för överklassen".
Tycker också att artikeln var lite märklig..

Exakt! Jag anar nästan att det är påhittade citat eller att någon skojar med journalisten.

Konstigt också att Expressen eller Aftonbladet inte har gjort en rewrite på den. GW-uttalande säljer.
Citera
2015-06-16, 16:38
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Exakt! Jag anar nästan att det är påhittade citat eller att någon skojar med journalisten.

Konstigt också att Expressen eller Aftonbladet inte har gjort en rewrite på den. GW-uttalande säljer.
GW låter alltid som en parodi på GW. Allt kommer ur ett omtöcknat medvetande som inte fått syre och ny information sedan 80-talet.
Citera
2015-06-16, 17:17
Medlem
JazzMassaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
GW låter alltid som en parodi på GW. Allt kommer ur ett omtöcknat medvetande som inte fått syre och ny information sedan 80-talet.
Men varför har då verken expressen eller aftonblaskan publicerat detta? Lite mer smak har han nog än att vända sig till nyheter24, även om den smaken inte sträcker sig längre än till aftonblaskan.
Citera
2015-06-16, 22:48
Medlem
JazzMassaks avatar
http://www.expressen.se/gt/gw-persson-tveksam-till-aklagarens-bevis/
Nu känner jag igen honom!
Citera
2015-07-17, 09:59
Medlem
Hur har GW blivit så rik? Han tar tydligen ut 10 miljoner om året i lön. Det är väl inte bara på böckerna? Måste vara nån investering också? Kriminell verksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in