Citat:
Ursprungligen postat av
Klasina
Det är många andra som skrivit om det också, för att det helt enkelt verkar vara så det är.
Runka kan du göra själv! (skiljer du inte på mans och kvinnonamn ens?)
Finns inget som verkar eller inte verkar, vi vet ingenting. Däremot är det tydligt att du VILL att det ska vara så eftersom att du pratar om det hela tiden och fortsätter att ta upp det genom att citera gamla inlägg och svara på dom osv. Du "tror" att det är så bara för några reaktioner av poliser som du läst om på facebook och att du "tror" någon polis försa sig när du lyssnade på ett ljudklipp som låter annorlunda om man lyssnar på det tex direkt på aftonbladet. Med detta är du alltså 100% säker på att så är fallet och fortsätter prata om det hela tiden och ständigt och väldigt bestämt säga emot någon som säger att så inte är fallet. Tycker det är mycket tydligt på vad du vill och hoppas, och jag är helt säker på att om jag kommer tillbaka till tråden om 1-2 timmar och läser EN sida så kommer jag se dig igen skriva om precis samma sak. Du gör allt du kan för att få det till en trådsanning och vill att ryktet ska spridas, det är en sak som är säkert.