Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-14, 22:29
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanX2
u

men det er ikke dem.

hur kan du vara säker på det?
2015-06-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGroke
Är 98% övertygad om detta. Jämför kvinnans profil med den ocensurerade bilden av henne från gripandet. Samma kroppsbyggd, ansikte, dubbelhakan.

Hon har lagt upp bilder på sig själv 31 maj med kort hår, men tänk på att de är tagna i vintras (snön). Hon har hunnit växa ut till det axellånga hon har på veckans bilder.

Det liknar faktiskt mannen från bilderna när de hämtades av polisen. Har de barn? Hyrde de bara huset?
Medlem
Lizzie-Bordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djokoto
Litauer har inte polska namn.
Och alla svenskar heter Svensson=? nej du , klart de kan ha polska namn.
Medlem
Sanchezest90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Det mesta pekar emot det, förutom dina och vissa andras störda fantasier då förstås.
Vad e det för stört med det? Hon kanske hade något på g med en av bröderna? Vad fan vet vi?
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Det mesta pekar emot det, förutom dina och vissa andras störda fantasier då förstås.

Varför är det en stört fantasi? Jag är gravallvarlig. Varför kan Lisa inte haft en flirt med sin baneman?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odlarmaja
Är man 26år så är det väl någorlunda korrekt med att ange åldern i 30års åldern?

Hur får ni det till att M.S är 26 år?
Är inne på hennes fb men står inget födelsedatum?
2015-06-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGroke
Är 98% övertygad om detta. Jämför kvinnans profil med den ocensurerade bilden av henne från gripandet. Samma kroppsbyggd, ansikte, dubbelhakan.

Hon har lagt upp bilder på sig själv 31 maj med kort hår, men tänk på att de är tagna i vintras (snön). Hon har hunnit växa ut till det axellånga hon har på veckans bilder.

Kan du länka, tack?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanX2
u

men det er ikke dem.

Det är hög sannolikhet att det är dem. Enligt användaren AloeBlacc som var med i sökningarna greps två bröder vid namn Krysztof och Maciej. Har även fått det bekräftat av en användare i PM som var med och sökte med MP i närområdet just den dagen att dem gripna är bröder och heter Krysztof och Maciej.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
För några timmar sen var det någon som skrev "varför lyssnar ni inte, hon hittades i en garderob ".

Har detta diskuterats mer här inne? Kan vara ett vanligt jävla troll. Men en sak fick mig fastna för det:

Vi verkar inte veta exakt var hon hittades. Det mesta verkar peka på det stora uthuset på stora gården öster om MGMs hus, öster om den lilla skogen, eller byggboden där.

Vi har ju sett bilden med 4-5 tekniker i den upplysta byggboden, den publicerade media en stund innan beskedet om kroppen kom.

Jag trodde inte på att det var där hon hittats, för det borde inte finnas nånstans att gömma liket där inne. Hade kroppen bara legat där på golvet hade den upptäckts tidigare. För tusentals frivilliga har varit och sökt i området, någon måste ha tittat in genom något av fönstren under veckan. Men en garderob borde finnas i en sån byggnad. Kanske MGM har satt ett hänglås på ytterdörren så inget kommit in, MP kan ha nöjt sig med att kolla i fönstret. Men på fredagkvällen när MP sökte på gården borde man känt lukten, om hon vilket jag tror varit död fem dagar.
Medlem
GainerWheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Men varför skriver alla press att dom är från litauen? dessa verkar va polacejkr?

För att staten i litauen har bekräftat det
Medlem
Jasongenovas avatar
https://www.facebook.com/remigijus.pot*pov*s?fref=ts

* = a

Har spekulerats att det är det här är en av dem. Jag tror inte det dock. Ser alldeles för ung ut och har "as pats sau bosas - Sedan 1992" som "yrke" på facebook, vilket översätts till "som sin egen chef". Han är troligtvis född 1992.
Medlem
Shakeshakes avatar
Det jag fastnat för är varför fynden är så utspridda lite här och var.. Någon teori på varför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in