Citat:
Ursprungligen postat av
DjILY
Du lyckades feta frågan. Du lyckades inte besvara den koherent.
Jag frågar igen: Vad tror du själv är beröringspunkterna mellan en skötsam skolflicka och en gästarbetande polack som arbetar i omnejd med hennes arbetsplats men inte i omnejd kring hennes skola, bostad och förmodade sociala lokaler?
Att de "kanske hade en sexuell relation" är ju bara en precis upprepning av vad du påstod tidigare, vilket jag besvarade. Så, hur bedömer du själv sannolikheten? Och vilket förklaringsvärde har ditt ohämmade antagande? Är det händelsen i stort som förklaras eller varför det skedde just där det skedde?
Det är lite tröttsamt när "spekulationer" inte tar någon som helst hänsyn till vad som är känt utan bara är rent spånande. Det förstör tråden.
Jag bedömer sannolikheten som svag,
men, det har inte framkommit något som definitivt avvisar min teori. Mao. mitt ohämmade antagande [sic] har lika hög relevans som någon annan teori i dagsläget.
Att du tror att en "skötsam skolflicka" inte skulle kunna bjuda ut sig till alla möjliga, inkl polska gästarbetare, säger en hel del om din prydlighet. Och genom att fortsätta ifrågasätta min, helt legitima teori, förstör du tråden.